Clayton Christensen is professor Business Administration aan Harvard Business School. Hij schreef meerdere wereldwijde bestsellers waaronder 'The Innovator's Dilemma' dat in de VS werd gekozen tot het beste managementboek van het jaar en door The Economist genoemd wordt als een van de zes belangrijkste boeken ooit geschreven.
Meer over de auteursHow Will You Measure Your Life?
Gebonden Engels 2012 1e druk 9780007449156Samenvatting
Een van 's werelds meest invloedrijke managementgoeroes van dit moment, bestsellerauteur Clayton Christensen, geeft u in 'How Will You Measure Your Life?' alle tools in handen om optimale voldoening te halen uit uw carrière, uw persoonlijke relaties en uw leven.
In 2010 sprak professor Clayton Christensen in een inmiddels beroemd geworden toespraak de afgestudeerden van dat jaar aan de Harvard Business School toe. Puttend uit zijn omvangrijke onderzoek bood hij hen een reeks van richtlijnen aan om een in alle facetten succesvol, gelukkig en betekenisvol leven te kunnen leiden. De toespraak ging viral via social media en gaf aanleiding tot een van de meest gelezen artikelen ooit in de gezaghebbende Harvard Business Review.
Christensen won in 2011 de McKinsey Award en werd in 2011 uitgeroepen tot de meest invloedrijke managementdenker door het invloedrijke Thinkers50-netwerk.
Specificaties
Lezersrecensies
Over James Allworth
Over Karen Dillon
Inhoudsopgave
2. What makes us tick
3. The balance of calculation and serendipity
4. Your strategy is not what you say it is
5. The ticking clock
6. What job did you hire that milkshake for?
7. Sailing your kids on the Theseus's ship
8. The schools of experience
9. The invisible hand inside your family
10. Just this one
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan