Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

The Elusive Fan

Reinventing sports in a crowded marketplace

Gebonden Engels 2006 9780071454094
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

In de sportwereld gaan miljarden dollars om en de verdiensten zullen in de nabije toekomst blijven groeien. Het slechte nieuws is echter dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om sportfans aan te trekken, te prikkelen en te behouden als klant.

Communicatie-expert Irving Rein, internationale marketinggoeroe Phillip Kotler en communicatie-specialist Ben Shields beschrijven in dit boek een innovatief en nieuw businessmodel, gecentreerd rondom het behoud en de tevredenheid van de sportfan. Zij geven u de hulpmiddelen om uw sportproduct te veranderen in een merk, immuun voor de grillen van winnen en verliezen, dat zich snel kan aanpassen aan de veranderende marktcondities.

De analyses van deze experts gecombineerd met praktische strategieën maken 'The Elusive Fan' tot een gids om te overleven en op te bloeien in een groeiende sportwereld.

Specificaties

ISBN13:9780071454094
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:345
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

Part one: Reaching the Elusive Fan
1. The Fan Challenge
2. Sports in Trouble
3. How Fans Connect

Part two: Connecting to the Elusive Fan
4. Reinventing the Sports Brand
5. Generating the Sports Brand Transformation
6. Implementing the Sports Brand Transformation
7. Communicating the Sports Brand

Part three: Surviving in the Sports Fan Marketplace
8. Sustaining the Fan Connection
9. Successful Cases in Sports Branding
10. The Future of Fan Connection

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Elusive Fan