Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Marketing 3.0

From Products to Customers to the Human Spirit

Gebonden Engels 2010 9780470598825
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers.

* Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past * Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson * Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing" In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values.

Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

Specificaties

ISBN13:9780470598825
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:22-6-2010
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Marketing 3.0
Paul Riegen | 9 april 2013
'Marketing 3.0' is het nieuwste boek van Philip Kotler en twee Aziatische auteurs. Opmerkelijk is dat het voorwoord is geschreven door de president van Indonesië. Opmerkelijk omdat daaruit blijkt dat een nieuwe manier van marketingdenken haar oorsprong niet automatisch in de oorspronkelijke marketinglanden heeft. Waarschijnlijk kan dat ook niet nu het boek laat zien dat het Marketing 3.0 denken op een geheel andere basis is gefundeerd, dan waar wij ons de afgelopen decennia mee bezig hebben gehouden. De transformatie waaraan het boek refereert zal naar alle waarschijnlijkheid niet gemakkelijk ontvangen worden door de 'die hards' van het marketing 2.0 denken, het denken in termen van de klant, zonder het maatschappelijk belang.
Lees verder
Marketing 3.0
Michiel Pieters | 25 januari 2011
In het boek 'Marketing 3.0' beschrijven Kotler e.a. marketing in haar overgang van productgericht (1.0) naar consumentgericht (2.0) naar mensgericht (3.0). Vanuit de trends in marketing wordt op gestructureerde wijze aangegeven hoe het bedrijfsleven dichter bij haar klanten kan komen door meer op waarden te sturen en hoofd, hart en ziel van de klant aan te spreken. De titel van het boek is ietwat megalomaan en belooft meer dan het kan waarmaken. Het is echter wel een boek dat je gelezen moet hebben als 'commercant'.
Lees verder
Marketing 3.0
Louis Thorig | 12 oktober 2010
Marketing 3.0 beperkt zich niet meer tot alleen het verkopen van producten of diensten aan doelgroepen, maar is vooral gericht om het consumentenvertrouwen te herstellen. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan nemen u in hun nieuwe boek 'Marketing 3.0' mee naar het volgende niveau van een moderne manier van marketingdenken en bedrijven. Het gaat erom hoe een missie, ondernemingsvisie en bedrijfswaarden te delen met alle relevante stakeholders om succesvol te zijn of te worden.
Lees verder
Marketing 3.0
Paul Hassels Mönning | 5 oktober 2010
In drie secties over respectievelijk trends, strategie en toepassing schetsen Philip Kotler, Hermanwan Kartajaya en Iwan Setiawan in 'Marketing 3.0' de waarde van de marketingdiscipline anno nu. Verwacht geen schokkend nieuw perspectief. Marketing 3.0 is voor de meeste marketeers en business developers naar verwachting vooral een synthese van al langer bestaande trends en inzichten. Wel biedt dit compacte boek een goed overzicht van de actuele, mogelijke betekenis van marketing. En van de marketing van betekenis.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Hermawan Kartajaya

Hermawan Kartajaya is oprichter en executive chairman van MarkPlus, Inc., en een van de ‘50 Goeroes die de toekomst van marketing hebben vormgegeven’, volgens het Chartered Institute of Marketing, Verenigd Koninkrijk. Ook ontving Hermawan de Distinguished Global Leadership Award van de Pan-Pacific Business Association aan de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Hij is de huidige president van de Asia Council for Small Business – een regionale raad van ondernemingen en afdelingen van de International Council for Small Business – en medeoprichter van de Asia Marketing Federation.

Andere boeken door Hermawan Kartajaya

Over Iwan Setiawan

Iwan Setiawan is chief operating officer van MarkPlus, Inc. (www.markplusinc.com), waar hij bedrijven helpt met het ontwerpen van hun marketingstrategieën. Hij is een regelmatig schrijver en spreker en tevens hoofdredacteur van Marketeers (www.marketeers.com). Iwan behaalde een MBA aan de Kellogg School of Management van Northwestern University en een BEng aan de University of Indonesia.

Andere boeken door Iwan Setiawan

Inhoudsopgave

Foreword
Preface
About the Authors

PART I: Trends
Chapter One: Welcome to Marketing 3.0
Chapter Two: Future Model for Marketing 3.0

PART II: Strategy
Chapter Three: Marketing the Mission to the Consumers
Chapter Four: Marketing the Values to the Employees
Chapter Five: Marketing the Values to the Channel Partners
Chapter Six: Marketing the Vision to the Shareholders

PART III: Application
Chapter Seven: Delivering Socio-Cultural Transformation
Chapter Eight: Creating Emerging Market Entrepreneurs
Chapter Nine: Striving for Environmental Sustainability
Chapter Ten: Putting It All Together

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing 3.0