Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Wide Lens

A New Strategy for Innovation

Paperback Engels 2012 1e druk 9780670921683
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Hoe kunnen grote bedrijven de echte behoeften van de klant identificeren, uitstekende innovaties leveren en de concurrenten verslaan? U leest het in dit boek.

Veel bedrijven falen omdat ze zich te intensief richten op hun eigen innovaties, zonder te kijken naar de omgeving, naar de ecosystemen waarvan het succes afhankelijk is.

'The Wide Lens' is een meeslepende studie die een nieuwe blik biedt op succes zoals Amazons e-book-strategie en Apples ontwikkeling van de iPad. Maar ook monumentale mislukkingen zoals Michelins run-flat-banden en Pfizers inhaleerbare insuline komen aan bod.

Specificaties

ISBN13:9780670921683
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:278
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
Verschijningsdatum:29-3-2012
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Ron Adner

Ron Adner is een bekroonde professor aan Tuck School of Business aan het Dartmouth College.

Andere boeken door Ron Adner

Inhoudsopgave

Introduction

1. Why things go wrong when you do everything right
2. Co-innovation risk: Seeing the real odds when you don't innovate alone
3. Adoption chain risk: Seeing all the customers before your end customer
4. Mapping the ecosystem: Identifying pieces and places
5. Roles and relationships: To lead or follow in the innovation ecosystem?
6. The right place and the right time: When does the early bird get the worm?
7. Changing the game: Reconfiguring the ecosystem to work for you
8. Sequencing success: Winning the conected game
9. Multiplying your odds of success

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Wide Lens