Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Conversation Company

Boost Your Business Through Culture, People and Social Media

Ingenaaid Engels 2012 1e druk 9780749464738
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.

Specificaties

ISBN13:9780749464738
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:270
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:3-5-2012
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen. Om zijn missie te bereiken, heeft hij 6 internationale bestsellers geschreven (>150.000 exemplaren verkocht); hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (inclusief zijn YouTube-kanaal met meer dan 9 miljoen weergaven); hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld (>1.500 keynotes in >45 landen) en zijn ideeën worden vaak gedeeld door media zoals Forbes, The Guardian, WARC. Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratiereizen organiseert in alle uithoeken van de wereld om leidinggevenden te inspireren hun klantbeleving te verbeteren. Steven is ook een investeerder in bedrijven die gerelateerd zijn aan klantbeleving, zoals IO Digital en SparkX. Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School en als gastdocent aan de London Business School.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Introduction

Part 1: A world full of contradictions
Part 2: The Conversation Company: culture, people and social media
Part 3: The four C's for the management of the Conversation Company
Part 4: How to become a Conversation Company in three easy steps

Epilogue
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Conversation Company