Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Creating Lasting Value

How to lead, manage and market your stakeholder value

Paperback Engels 2014 9780749471170
Verkooppositie 34613 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

Aan welke organisatie zou u uw eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeert u om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die u kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat 'Creating Lasting Value' En vooral: hoe u zo'n organisatie wordt.

Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen.

Kan dat dan? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. 'Creating Lasting Value' laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven:
- Leid de waarde;
- Manage de waarde;
- Market de waarde.

Hoe creëert u duurzame waarde? Hoe zorgt u ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijgt u als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9780749471170
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:308
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:27-11-2013

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jeroen Geelhoed

Jeroen Geelhoed is directeur Markt & Strategie bij Breman Installatiegroep. Hiervoor was Jeroen lange tijd partner bij &samhoud. Hij sprak op TEDx Sheffield en is (co)auteur van de boeken Kus de visie wakker, Plezier & prestatie, Be Useful, Wat is onze naam waard?, Briljante businessmodellen, Briljante businessmodellen in de zorg, Briljante businessmodellen in finance en Briljante businessmodellen in food. De rode draad in deze boeken is: waardevolle organisaties bouwen voor en met klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij.

Andere boeken door Jeroen Geelhoed

Over Salem Samhoud

Salem Samhoud is ondernemer en organisatieadviseur en realiseert doorbraken door het inspireren en verbinden van mensen. Hij is oprichter van het succesvolle adviesbureau &samhoud en geestelijk vader van het concept persoonlijke visie

Andere boeken door Salem Samhoud

Over Ingrid Smolders

Ingrid Smolders is the author of the book 'Great Place to Work', and is also a managing partner at the &samhoud consultancy firm. In addition to guiding change processes in large organizations, she is also in charge of &samhoud's daily management.

Andere boeken door Ingrid Smolders

Inhoudsopgave

Introduction

1. Value for everyone
2. The waves of value
3. Starbucks
4. Mobilize energy
5. Take ownership
6. Set direction
7. Make it happen and improve
8. Zappos.com
9. Inspire others
10. Interface
11. Chage holistically
12. Dr V

References
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creating Lasting Value