Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Taking Brand Initiative

How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

Gebonden Engels 2008 9780787998301
Verwachte levertijd ongeveer 15 werkdagen

Samenvatting

'Taking Brand Initiative' biedt inzichten in corporate branding die verder kijken dan de marketingwaarde van company-to-customer en de HR-waarde van company-to-employee. Dit boek bekijkt merkenmanagement vanuit een senior managementniveau omdat merkenmanagement effect heeft op de héle organisatie.

Mary Jo Hatch en Majken Schultz zetten uiteen waarom een merk net zo belangrijk is voor outsiders (politici, leveranciers en analisten) als voor medewerkers zelf. Zij laten zien hoe u uw bedrijfsmerk kunt integreren in alle staffuncties en geven bovendien hun visie op competitie en globalisering.

Specificaties

ISBN13:9780787998301
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Over Mary Jo Hatch

Mary Jo Hatch, Professor of Organization Theory, Cranfield School of Management, UK.

Andere boeken door Mary Jo Hatch

Inhoudsopgave

Foreword
Preface
Introduction

Part One: The Basics
1. What Is Corporate Branding?
2. The Value of Brands
3. Who Are You?
4. Diagnosing Your Corporate Brand

Part Two: Managing Corporate Brands
5. Managing Corporate Brands as Organizations Grow
6. The Influence of Employees and Their Cultures
7. Through Stakeholders' Eyes

Part Three: Pulling It All Together
8. Aligning Vision, Culture, and Images
9. Getting into Enterprise Branding: Catching the Third Wave

Glossary of Key Terms
Notes
References
The Authors
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Taking Brand Initiative