Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Paperback Engels 2011 1e druk 9780857207289
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Since its initial publication, How to Win Friends and Influence People has sold a total of 15 million copies. The book continues to sell briskly today, but Carnegie never anticipated the ways in which the digital age would provide new tools and challenges for winning friends and influencing people. The advent of social networking sites, the dominance of email, and the ways in which the Internet has supplanted face-to-face interactions have made Carnegie's precepts all the more immediate and vital.

Brent Cole, working in tandem with Dale Carnegie & Associates, Inc., has reimagined the original book for the digital age, updating and reframing Carnegie's insights about communication, self expression, and leadership.

Specificaties

ISBN13:9780857207289
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:31-8-2011
Hoofdrubriek:Psychologie
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Dale Carnegie

Dale Carnegie (1888-1955) was een Amerikaanse schrijver.Zijn bekendste werk is 'Hoe je vrienden maakt en mensenbeïnvloed' - 'How to win friends and influence people' dievoor het eerst verscheen in 1936. Het kan gezien wordenals een ware managementklassieker en staat nog steeds inde bestverkocht lijsten in veel landen. Carnegie bedacht vele theorieën en cursussen rondompersoonlijke ontwikkeling, verkopen, collectieveopleidingen, spreken voor publiek en sociale interactie. Carnegie wordt gezien als een vroege aanhanger van deresponsibility assumption, waarbij het individu gedeeltelijkof helemaal verantwoordelijk is voor hetgeen hij of zijtegenkomt in zijn persoonlijke leven in grotere mate danmen bewust er van is.

Andere boeken door Dale Carnegie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Win Friends and Influence People in the Digital Age