Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.
Meer over de auteursWinning Global Markets
How Businesses Invest and Prosper in the World's High-Growth Cities
Gebonden Engels 2014 1e druk 9781118893814Samenvatting
'Winning Global Markets: How Businesses Invest and Prosper in the Worlds High–Growth Cities' is een bron voor bedrijfsleiders en marketingmanagers die de waarde van hun bedrijf willen optimaliseren door te investeren in de internationaal belangrijkste stedelijke markten.
Daarnaast is het een waardevolle referentie voor politieke en maatschappelijke leiders van mondiale steden die economische groei willen bevorderen door het aantrekken van investeringen van multinationale ondernemingen.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Milton Kotler
Inhoudsopgave
Acknowledgments
1. The Economic Power of Global Cities
2. How City Metropolitan Regions Compete in the Global Economy
3. The Real Generators of Wealth: Global Multinational Company Investment
4. How Multinational Companies Target Global City Markets for Expansion
5. How Cities Compete to Attract Midsize and Large Multinational Companies
6. How a Nation Can Help Its City Economies
7. The Responsibilities of Companies and Cities
8. How Marketers Manage the City-Centered Global Economy
Notes
Additional References
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan