Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Marketing 5.0

Technology for Humanity

Gebonden Engels 2021 9781119668510
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.

Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including:
- Artificial Intelligence for marketing automation
- Agile marketing
- “Segments of one” marketing
- Contextual technology
- Facial recognition and voice tech for marketing
- The future of Customer Experience (CX)
- Transmedia storytelling
- The “Whatever-Whenever-Wherever” service delivery
- “Everything-As-A-Service” business model
-I nternet of Things and blockchain for marketing
- Virtual and augmented reality marketing
- Corporate activism

Perfect for traditional and digital marketers, as well as students and teachers of marketing and business, Marketing 5.0 reinvigorates the field of marketing with actionable recommendations and unique insights.

Specificaties

ISBN13:9781119668510
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Marketing 3.0
Paul Riegen | 9 april 2013
'Marketing 3.0' is het nieuwste boek van Philip Kotler en twee Aziatische auteurs. Opmerkelijk is dat het voorwoord is geschreven door de president van Indonesië. Opmerkelijk omdat daaruit blijkt dat een nieuwe manier van marketingdenken haar oorsprong niet automatisch in de oorspronkelijke marketinglanden heeft. Waarschijnlijk kan dat ook niet nu het boek laat zien dat het Marketing 3.0 denken op een geheel andere basis is gefundeerd, dan waar wij ons de afgelopen decennia mee bezig hebben gehouden. De transformatie waaraan het boek refereert zal naar alle waarschijnlijkheid niet gemakkelijk ontvangen worden door de 'die hards' van het marketing 2.0 denken, het denken in termen van de klant, zonder het maatschappelijk belang.
Lees verder
Marketing 3.0
Michiel Pieters | 25 januari 2011
In het boek 'Marketing 3.0' beschrijven Kotler e.a. marketing in haar overgang van productgericht (1.0) naar consumentgericht (2.0) naar mensgericht (3.0). Vanuit de trends in marketing wordt op gestructureerde wijze aangegeven hoe het bedrijfsleven dichter bij haar klanten kan komen door meer op waarden te sturen en hoofd, hart en ziel van de klant aan te spreken. De titel van het boek is ietwat megalomaan en belooft meer dan het kan waarmaken. Het is echter wel een boek dat je gelezen moet hebben als 'commercant'.
Lees verder
Marketing 3.0
Louis Thorig | 12 oktober 2010
Marketing 3.0 beperkt zich niet meer tot alleen het verkopen van producten of diensten aan doelgroepen, maar is vooral gericht om het consumentenvertrouwen te herstellen. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan nemen u in hun nieuwe boek 'Marketing 3.0' mee naar het volgende niveau van een moderne manier van marketingdenken en bedrijven. Het gaat erom hoe een missie, ondernemingsvisie en bedrijfswaarden te delen met alle relevante stakeholders om succesvol te zijn of te worden.
Lees verder
Marketing 3.0
Paul Hassels Mönning | 5 oktober 2010
In drie secties over respectievelijk trends, strategie en toepassing schetsen Philip Kotler, Hermanwan Kartajaya en Iwan Setiawan in 'Marketing 3.0' de waarde van de marketingdiscipline anno nu. Verwacht geen schokkend nieuw perspectief. Marketing 3.0 is voor de meeste marketeers en business developers naar verwachting vooral een synthese van al langer bestaande trends en inzichten. Wel biedt dit compacte boek een goed overzicht van de actuele, mogelijke betekenis van marketing. En van de marketing van betekenis.
Lees verder

Lezersrecensies

2.5 van de 5
2 stemmen
0
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Hermawan Kartajaya

Hermawan Kartajaya is oprichter en executive chairman van MarkPlus, Inc., en een van de ‘50 Goeroes die de toekomst van marketing hebben vormgegeven’, volgens het Chartered Institute of Marketing, Verenigd Koninkrijk. Ook ontving Hermawan de Distinguished Global Leadership Award van de Pan-Pacific Business Association aan de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Hij is de huidige president van de Asia Council for Small Business – een regionale raad van ondernemingen en afdelingen van de International Council for Small Business – en medeoprichter van de Asia Marketing Federation.

Andere boeken door Hermawan Kartajaya

Over Iwan Setiawan

Iwan Setiawan is chief operating officer van MarkPlus, Inc. (www.markplusinc.com), waar hij bedrijven helpt met het ontwerpen van hun marketingstrategieën. Hij is een regelmatig schrijver en spreker en tevens hoofdredacteur van Marketeers (www.marketeers.com). Iwan behaalde een MBA aan de Kellogg School of Management van Northwestern University en een BEng aan de University of Indonesia.

Andere boeken door Iwan Setiawan

Inhoudsopgave

PART I INTRODUCTION
Chapter 1 WELCOME TO MARKETING 5.0: Technology for Humanity

PART II CHALLENGES MARKETERS FACE IN DIGITAL WORLD
Chapter 2 GENERATION GAP: Marketing to Baby Boomers, X, Y, Z, and Alpha
Chapter 3 PROSPERITY POLARIZATION: Creating Inclusivity and Sustainability for Society
Chapter 4 DIGITAL DIVIDE: Making Tech Personal, Social, and Experiential

Part III NEW STRATEGIES FOR TECH-EMPOWERED MARKETING
Chapter 5 THE DIGITAL-READY ORGANIZATION: One Strategy Doesn’t Fit All
Chapter 6 THE NEXT TECH: It’s Time for Human-Like Technologies to Take Off
Chapter 7 THE NEW CX: Machines are Cool, but Humans are Warm

PART IV NEW TACTICS LEVERAGING MARKETING TECH
Chapter 8 DATA-DRIVEN MARKETING: Building Data Ecosystem for Better Targeting
Chapter 9 PREDICTIVE MARKETING: Anticipating Market Demand with Proactive Action
Chapter 10 CONTEXTUAL MARKETING: Making Personalized Sense-and-Respond Experience
Chapter 11 AUGMENTED MARKETING: Delivering Tech-Empowered Human Interaction
Chapter 12 AGILE MARKETING: Executing Operations at Pace and Scale

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing 5.0