Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Repeatability

Build Enduring Businesses for a World of Constant Change

Gebonden Engels 2012 1e druk 9781422143308
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Op basis van een meerjarige studie binnen bedrijven als Apple, Danaher, DaVita, IKEA, Nike, Olam, Tetra Pak en Vanguard waarschuwen de auteurs in dit boek tegen complexiteit als strategie voor business planning. In plaats daarvan pleiten zij voor een eenvoudig, repeterend model dat voorziet in constante verbetering. Complexiteit, waarschuwen Chirs Zook en James Allen, kan groei in de weg staan.

Specificaties

ISBN13:9781422143308
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:270
Druk:1
Verschijningsdatum:7-8-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Chris Zook

Chris Zook is sinds 1980 consultant bij Bain, een consultancy die in 1973 is opgericht door ex-BCGers. Sinds 1999 leidt hij de denktank van Bain. Hij adviseert vele grote internationale bedrijven.

Andere boeken door Chris Zook

Inhoudsopgave

Introduction

1. The Great Repeatable Model
2. Principle 1: A Well-Differentiated Core
3. Principle 2: Clear Nonnegotiables
4. Principle 3: closed-Loop Learning
5. Leadership: Freedom or Framework?
6. The Triumph of Simplicity

Appendix 1: Research Methodology
Appendix 2: How Repeatable Are You?
Appendix 3: summary of Top Thirty Case Studies
Appendix 4: Lexicon of Key Terms

Notes
Bibliography
Index
Acknowledgments
About the Authors

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Repeatability