Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

Databedreven Marketing & Waarde(n)vol verkopen

Combideal

Paperback Nederlands 2020 9789001291433
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Dit prachtige boekenpakket met daarin de twee titels ‘Databedreven marketing’ en ‘Waarde(n)vol verkopen’ komt precies op tijd.

Ten tijde van hevige verandering en groeiende economische onzekerheid, is het belangrijker dan ooit om het maximale uit jouw marketing- en sales te halen. Om verbeteringen door te voeren, te optimaliseren; om je strategie aan te passen.

Leer de factoren begrijpen die een goede verkoop of omzet verhinderen en wat je kan doen om het tij te keren. Implementeer een moderne data-gedreven werkwijze en cultuur, om nog beter te worden in wat je doet. Dit unieke pakket biedt: wetenschappelijke inzichten, optimalisatie-tactieken, inspiratie, andere perspectieven en vernieuwende strategieën. Alle ingrediënten voor commercieel succes in één pakket!

Specificaties

ISBN13:9789001291433
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:20-8-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Danny Oosterveer

Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Hij adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is een veelgevraagde spreker op congressen, waarbij zijn focus ligt op contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media marketing. Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor Marketingfacts, The Next Web, Frankwatching, Emerce, SportNext en TravelNext. Ook is hij auteur van het Noordhoff-studieboek Basisboek Digital Analytics.

Andere boeken door Danny Oosterveer

Over Misha Stoutenbeek

Misha Stoutenbeek (1980) studeerde communicatie en marketing, aangevuld met een studie filosofie, theologie en Boeddhisme aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Tegenwoordig werkt hij internationaal als marketing- en salesadviseur. Stoutenbeek is auteur van meerdere publicaties op het gebied van zakelijke groei (marketing, sales) en persoonlijke ontwikkeling. In zijn teksten neemt hij de lezer mee op een zoektocht naar de balans tussen commercie en zingeving.

Andere boeken door Misha Stoutenbeek

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Databedreven Marketing & Waarde(n)vol verkopen