Lees verder
Wim van der Mark (1954) raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij organiseerde in die periode seminars met prof. Siegfried Vögele. Het was Vögele die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Sindsdien is hij schrijftrainer met geen ander doel dan de resultaten van klanten te verbeteren met tekst.
Meer over Wim van der MarkMarketing.com 4.0
Praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing
Paperback Nederlands 2017 4e druk 9789001877545Samenvatting
'Marketing.com 4.0' is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met 'Marketing.com 4.0' leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.
Waarom kiezen voor 'Marketing.com 4.0'?
- Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;
- compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;
- bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.
'Marketing.com 4.0' biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek legt onder meer uit hoe je online verschillende tests kunt uitvoeren, hoe je gegevens analyseert en benut, op welke manieren je responsdrempels kunt verlagen en respons kunt optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de methode die het meest bijdraagt aan succes.
In de vierde editie van 'Marketing.com' zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bevat het boek een nieuw hoofdstuk over contentmarketing, dat ingaat op de mogelijkheden om het contact met webbezoekers te intensiveren en te verlengen. Daarnaast is er een hoofdstuk over marketing automation toegevoegd.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier handige tools en verhelderende video's. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Wim van der Mark
Inhoudsopgave
2. Inspelen op veranderde communicatieconsumptie
3. De website als marketingmedium
4. Vindbaarheid en traffic
5. Navigatie en usability
6. Webcontent en webtekst
7. Online interactie, landingspagina's en responsformulieren
8. De impact van mobiel
9. Contentmarketing en marketing automation
10. E-mailmarketing
11. Social media in de marketingmix
12. Testen, analyseren en optimaliseren
Illustratieverantwoording
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan