Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Relatiebeheer als groeistrategie

Paperback Nederlands 2003 9789014081908
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 2801Hoogste positie: 26
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen.

'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Als u er in slaagt het klantaandeel bij uw grote klanten te verhogen, stijgen uw omzet en marktaandeel automatisch. Het boek laat zien hoe u bepaalt wie uw meest interessante klanten zijn, hoe u die groep volkomen tevreden houdt en aan u bindt.

Jos Burgers verwerkt in zijn boek de laatste inzichten in het vak en eigen ervaringen uit zijn marketingadviespraktijk. Geen wetenschappelijke verhalen, maar praktische en doeltreffende adviezen om direct mee aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9789014081908
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Boom
Druk:2
Verschijningsdatum:13-9-2012
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.3 van de 5
12 stemmen
6
4
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars.  Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Aandacht voor relatiebeheer
2. Relatiebeheer voor uw bedrijf
3. Welke relaties wilt u graag behouden?
4. De relatiebeheerstrategie
5. Klantenloyaliteitsprogramma's
6. Accountmanagement en de relatiedatabase
7. Kenmerken van een klantgericht bedrijf
8. Gek op klachten
9. Grip op relaties

Beoordelingsformulier
Literatuur
Trefwoordenregister
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Relatiebeheer als groeistrategie