Managementboek.nl gebruikt cookies.

De power van een contentplatform

Nederlandstalig | Paperback
(6)
Verkooppositie: #194
109 dagen in de top 100
Onze prijs: € 24,99
Vandaag voor 21:00 uur besteld,
morgen in huis.

Ook verkrijgbaar als

Video

Samenvatting

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren.

Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een...Toon volledige samenvatting

Inhoudsopgave

PROLOOG 11

1 WAAROM EEN CONTENTPLATFORM? 19
2 GELOOF, LIEFDE EN VERTROUWEN 39
3 MAAK GEEN CONTENT, VERTEL VERHALEN, VERTEL ONDERSCHEIDENDE VERHALEN 59
4 CONTENTMARKETING IS CULTUURVERANDERING 96
5 EER(ST) JE PUBLIEK 112
6 BEGIN BIJ HET BEGIN: JE STE 128
7 DOMEINEN, THEMA’S, FORMATS EN RUBRIEKEN. OFTEWEL: HOE VERTAAL JE JE DNA NAAR EEN CONTENTPLATFORM? 150
8 JE PUBLIEK UITBOUWEN 175
9 VERZILVEREN 205

EPILOOG 220
DANK 226
BRONNEN EN VERANTWOORDING 229

Specificaties

EAN:9789024426645
Taal:Nederlandstalig
Bindwijze:Paperback, 240 blz.
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1e druk, 2019

Over Cor Hospes

Cor Hospes is creatief directeur van het bureau Merkjournalisten, dat merken en mensen helpt beter te worden in het vertellen van goede verhalen. Cor schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. Hij is een internationaal vermaard spreker.

Cor was ruim 20 jaar zelfstandig journalist en copywriter. Hij schrijft regelmatig voor Frankwatching en andere (internationale) blogs. Ook adviseerde hij tal van bedrijven, multinationals, organisaties en (overheids)instanties.

Recensies (3)

Recensie door Daniëlle de Jonge 

In 2008 begon ik met een eigen blog en nieuwsbrief. Dankzij social media kreeg ik steeds meer bereik, en tegelijkertijd probeerde ik uit te vogelen hoe LinkedIn, Twitter en YouTube het beste voor mijn bedrijf kunnen werken.

Lastig, want algoritmes zijn voor mij en velen een raadsel. Dus heb ik de focus weer meer richting mijn site getrokken en is social media een waardevolle aanvulling....

Lees verder >

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantrelaties en helpt als spreker & trainer bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij schreef de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. www.danielledejonge.nl

Recensie door Ment Kuiper 

Content. In marketing momenteel het meest gebruikte woord, zeker in combinatie met termen als contentmarketing, contentplanning en contentstrategie. Het wordt dus wel tijd dat iemand daar een aantal handvatten aan geeft. Cor Hospes pakt die handschoen op.

Een aantal jaar geleden mocht ik dagvoorzitter zijn op een trends-evenement waar Cor Hospes één van de sprekers was. Op zijn bekende...

Lees verder >
Ment Kuiper is directeur van Customertalk.nl en hoofdredacteur van Bijgespijkerd.nl

Recensie door Sjors van Leeuwen 

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform met verhalen die er toe doen. Dat is de boodschap van Cor Hospes in De power van een contentplatform.

Hoe kun je in deze tijd van sociale media en duizenden reclameprikkels per dag een relatie opbouwen met jouw publiek? Het antwoord van contentmarketeer Cor Hospes klinkt...

Lees verder >
Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is als zelfstandig adviseur al jarenlang actief op het snijvlak van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Hij helpt organisaties om nog marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Sjors van Leeuwen is auteur van diverse boeken zoals CRM in de praktijk, Klant in de driver's seat, Zorgmarketing in de praktijk, Innovatieblunders en Hoe agile is jouw strategie? over snel en wendbaar ondernemen. Ga naar deze pagina voor een overzicht.