Managementboek.nl gebruikt cookies.

Bingemarketing

Nederlandstalig | Paperback
(2)
Verkooppositie: #483
6 dagen in de top 100
Onze prijs: € 23,50
Vandaag voor 21:00 uur besteld,
morgen in huis.

Samenvatting

Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw.

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat...Toon volledige samenvatting

Inhoudsopgave

Trailer 7
Van bingewatchen naar bingemarketing 10

PART I The depart
hoe het allemaal begon 19
De pilot voor de evolutie 25
Een nieuwe mindset 31
Showrunners in plaats van marketing directors 37
Waarom, waarom, waarom 41

PART II Initiation
Je eigen televisieserie 47
Seizoenen en afleveringen 55
Een groot universum 59
Driedimensionale merkguidelines 71
Doelgroep versus publiek 79
The hero‚s journey 87
The audience journey 101
Jouw beloning 121

PART III The return
Formats 125
Series maken 133
Contentmapping en distributie 143
Vinden, binden en activeren 161

PART IV the END
A new dawn 171
Cast & crew 173

Specificaties

EAN:9789024427680
Taal:Nederlandstalig
Bindwijze:Paperback, 176 blz.
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1e druk, 2019

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Recensies (1)

Recensie door Mylene Bouwman 

Eerlijk gezegd: ik heb in tijden niet zo'n goed (content)marketing boek gelezen. En ik lees veel. Na het lezen van Bingemarketing van Carlijn Postma stond ik direct aan om mijn strategieën voor klanten naar een hoger level te tillen. Namelijk richting bingewatchable content.

In Bingemarketing neemt Carlijn Postma je mee in de wereld van Hollywood en wat we van de geweldige filmproducers daar...

Lees verder >
Mylène Bouwman is jouw online rechterhand op het gebied van social media en het schrijven van blogs. Van advies tot het volledig uitbesteden van je online kanalen.