Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Overtuigen op LinkedIn

Hoe bewezen gedragspsychologie je succesvoller maakt op LinkedIn

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024442065
Nog niet verschenen, verwacht op 13‑12‑2025
27,25

Samenvatting

Twee bestsellerauteurs brengen hun expertises samen: de ideale combinatie van wetenschap en praktische toepasbaarheid, op zo’n manier gebracht dat je direct aan de slag wil.

Hoe vergroot je je invloed op LinkedIn? Hoe laat je een onuitwisbare indruk achter? En hoe maak je van je medewerkers merkambassadeurs? Het antwoord: door het slim toepassen van bewezen gedragspsychologie. Overtuigingsexpert Bas Wouters en LinkedIn-autoriteit Marjolein Bongers leggen je stap voor stap uit hoe je dat doet.

In het eerste deel van het boek – waaraan ook dr. Robert Cialdini een bijdrage heeft geleverd – leer je hoe je psychologische gedragsprincipes succesvol op LinkedIn gebruikt. In het tweede deel krijg je tientallen do’s and don’ts om een ijzersterk profiel neer te zetten, connecties aan te gaan en overtuigende content te creëren. En in het derde deel – de succesversneller voor organisaties – ontdek je hoe je gedragspsychologie inzet om van je werknemers, dealers en franchisenemers merkambassadeurs te maken.

'Overtuigen op LinkedIn' is rijkelijk voorzien van inspirerende voorbeelden, handige checklists en bonustips van bekende specialisten.
Dit boek maakt van jou – én je organisatie – een LinkedIn superstar!

Met bijdragen van (onder meer) de volgende experts:
Dr. Robert Cialdini
Roger Dooley
Pacelle van Goethem
Remco Claassen
Richard van Kray
Maartje Blijleven
Guido Weijers

Specificaties

ISBN13:9789024442065
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:13-12-2025
ISSN:

Over Bas Wouters

Bas Wouters is een wereldwijd erkend expert op het gebied van beïnvloeding, overtuiging en gedragsontwerp. Met zijn online leadgenerator Keukenplaats.nl zette hij de keukenbranche op z’n kop en genereerde hij een miljoenenomzet. Nadat hij zijn bedrijf had verkocht en het Online Influence Institute had opgericht, vroeg Dr. Robert Cialdini – de ‘Godfather of Influence’ – hem om samen het Cialdini Institute op te richten. Als CEO van dit instituut helpt Bas nu professionals over de hele wereld om vaker een JA te krijgen, zowel offline als online.

Andere boeken door Bas Wouters

Over Marjolein Bongers

Marjolein Bongers is een ervaren trainer, spreker en autoriteit op het gebied van LinkedIn en oprichter van House of Social Media. Marjolein heeft de afgelopen 13 jaar duizenden bedrijven en professionals de kracht van LinkedIn laten ervaren. Ze is officieel ambassadeur van LinkedIn Benelux en heeft nauw contact met het team van LinkedIn. In haar populaire LinkedIn-vlog LinkedIn Coffee Talk deelt ze slimme tips en adviezen. Daarnaast blogt ze voor Frankwatching en werkt ze als gastdocente voor verschillende universiteiten. Marjolein volgde een opleiding beïnvloedingspsychologie en vertaalde die kennis naar toepassing in LinkedIn.

Andere boeken door Marjolein Bongers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Overtuigen op LinkedIn