Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 38% korting
,

De klant als kern van de zaak

Vijf strategieën voor klantgerichte groei

Paperback Nederlands 1997 9789025420826
Voormalig top 100Totaal 13 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 38% korting

Samenvatting

Hoe kan het dat sommige organisaties keer op keer nieuwe records breken met hun jaarcijfers, terwijl andere in een strijd zijn verwikkeld om te overleven? Waarom keren sommige organisaties na een aantal tegenvallers sterker terug dan ooit, terwijl andere tegenvallers nooit meer te boven komen? In de afgelopen jaren, die voor veel bedrijven met reorganisaties gepaard gingen, zijn een aantal organisaties steeds bezig geweest de brokken op te ruimen, terwijl andere sterke groeicijfers behalen. In 'De klant als kern van de zaak' laten Richard Whiteley en Diane Hessan zien wat het geheim is achter het succes van de winnaars: ondanks de zware tijden die ook zij hebben doorgemaakt, is de klant altijd het centrum geweest waar het om draait. Op basis van talloze ervaringen met succesvolle bedrijven beschrijven zij vijf strategieën die gebruikt kunnen worden om te groeien. De toepassing in de praktijk staat daarbij voorop en om die reden is een 'Actie toolkit' van 60 bladzijden opgenomen, die aan de specifieke bedrijfssituatie kan worden aangepast.

Specificaties

ISBN13:9789025420826
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De klant als kern van de zaak
Peter de Roode | 18 mei 1998
'De klant als kern van de zaak' is een soort ideeënboek geworden. Whiteley en Hessan schudden met het grootste gemak talrijke ideeën, over het centraal stellen van klanten, uit hun mouw.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
1
0
1
0
0

Inhoudsopgave

1 De uitdaging: onrust omvormen tot groei door de klant centraal te stellen
2 Van een identiteitscrisis naar een haarscherpe focus
3 Van luisteren naar de stem van de klant naar de stem van de klant installeren
4 Van teamitis naar algehele samenwerking
5 Van klanttevredenheid naar blijvend enthousiasme van de klant
6 Van voorwaardenscheppend leiderschap naar contactleggend leiderschap

Epiloog: een beetje optimisme

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De klant als kern van de zaak