Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Strategisch management De toekomst van concurrentie
De toekomst van concurrentie
De toekomst van concurrentie
C.K. Prahalad Coimbatore Krishnarao Prahalad (1941-2010), meestal C.K. Prahalad genoemd, was Distinguished Professor of Strategy aan de University of Michigan Business School. Meer over de auteurs
25 jaar Managementboek door de ogen van de oprichters Ronald Buitenhuis 7 september 2020 In het businessplan voor de oprichting van Managementboek werd 25 jaar geleden met nog geen woord gerept over het fenomeen ‘internet’. Managementboek was nog zonder punt.nl. Managementboeken verkopen ging via de papieren krant Manager & Literatuur. Lees het volledige artikel
C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

De toekomst van concurrentie

Waarde creëren samen met de klant

Paperback Nederlands 2004 9789025424770
8 beoordelingen
Verkooppositie 19167126 dagen in de top 100
Vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Consumenten zijn tegenwoordig goed geïnformeerd en maken deel uit van allerlei netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van beschikbare diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen.

Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Specificaties

ISBN13:9789025424770
Trefwoorden:strategisch management, basisbibliotheek, concurrentie, beleveniseconomie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:263
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:25-7-2009
Hoofdrubriek:Strategisch management

Expertrecensies (1)

Remko van der Honing | 1 augustus 2005
In tijden van grote verandering is het bewonderenswaardig dat auteurs een blik durven werpen op de toekomst. Auteurs Prahalad en Ramaswamy schreven in 2004 het boek 'De toekomst van concurrentie'. De ondertitel die zij aan het boek meegaven was Waarde creëren samen met de klant.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
8 stemmen
6
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
25 jaar Managementboek door de ogen van de oprichters
Ronald Buitenhuis 7 september 2020 In het businessplan voor de oprichting van Managementboek werd 25 jaar geleden met nog geen woord gerept over het fenomeen ‘internet’. Managementboek was nog zonder punt.nl. Managementboeken verkopen ging via de papieren krant Manager & Literatuur.
Artikel lezen
interview
C.K. Prahalad ‘De zakenwereld staat voor de grootste verandering sinds de T-Ford.’
Rick Nieman 15 juli 2009 ‘Alle oude ideeën en theorieën voldoen niet meer. De veranderingen begonnen natuurlijk vóór deze crisis, maar door alles wat er nu gebeurt worden de ontwikkelingen alleen maar versterkt.’ Aldus C.K. Prahalad. Rick Nieman sprak met hem.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over C.K. Prahalad

Coimbatore Krishnarao Prahalad (1941-2010), meestal C.K. Prahalad genoemd, was Distinguished Professor of Strategy aan de University of Michigan Business School. De London Times, de Financial Times, Business Week én de Thinkers50 hebben hem uitgeroepen tot de nummer één managementgoeroe ter wereld.

Andere boeken door C.K. Prahalad

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Gezamenlijk waarde creëren
2. Bouwstenen van gezamenlijke creatie
3. Gezamenlijk creëren als ervaring
4. Innovatie van ervaringen.
5. Individualisering van ervaringen
6. Ervaringsnetwerken
7. De markt als forum
8. Nieuw strategisch kapitaal opbouwen
9. De manager als consument
10. Snel kennis genereren
11. Strategie als ontdekking
12. Nieuwe capaciteiten voor de toekomst opbouwen

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Operations Management: An Integrated Approach
    Nada Sanders
    Operations Management: An Integrated Approach
    € 54,95
  • Rich Dad Poor Dad
    Robert Kiyosaki
    Rich Dad Poor Dad
    € 17,17
  • Leadership Without Easy Anwers (1998 editie)
    Ronald Heifetz
    Leadership Without Easy Anwers (1998 editie)
    € 32,95
  • Complex Adaptive Leadership
    Nick Obolensky
    Complex Adaptive Leadership
    € 95,38
  • What is Strategy and Does it Matter?
    Richard Whittington
    What is Strategy and Does it Matter?
    € 83,24
  • De utopie van de vrije markt
    Hans Achterhuis
    De utopie van de vrije markt
    € 19,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De toekomst van concurrentie

        De toekomst van concurrentie
        C.K. Prahalad , Venkat Ramaswamy
        /