Lees verder
Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie.
Meer over de auteursGeneratie Einstein: Nieuwe uitgebreide editie!
Communiceren met jongeren van de 21e eeuw
Paperback Nederlands 2007 9789043014953 2e drukSamenvatting
Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedragsbeïnvloedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de première... Iedereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doelgroep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo?
Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als u uw communicatie verkeerd inricht, dan raakt u ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van u af. Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die wél werkt.
Het boek 'Generatie Einstein' is de winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2006.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Jeroen Boschma
Over Inez Groen
Inhoudsopgave
Bedankt
Ten geleide
Inleiding
Deel 1 - Ontmoet generatie Einstein: slimmer, sneller, socialer
Proloog 'Jongeren door de ogen van een volwassene'
1. Introductie: een nieuwe generatie
2. Generatie Einstein: hun wereld
3. Generatie Einstein: hun identiteit
Deel 2 - Communicatie wordt contact: het nieuwe communiceren
Proloog 'Volwassenen door de ogen van een jongere'
4. Introductie: een ongrijpbare doelgroep?
5. Waarom communiceren we met jongeren
6. Jongeren als doelgroep
7. Het vak communicatie en jongeren
8. Jongerenmiddelen en -media?
9. Aanknopingspunten voor communicatie met jongeren
Geraadpleegde literatuur
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan