
Lees verder
Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje.
Meer over de auteursDoor de overvolle schappen en door het feit dat producten en diensten nauwelijks meer van elkaar verschillen, wordt de emotionele band die consumenten met merken hebben steeds belangrijker. Maar hoe geeft u uw merk een emotionele lading? Dat is zeker voor bedrijven die alledaagse producten en diensten op de markt brengen een lastige zaak.
Het boek 'Emotionele innovatie' geeft inzicht in de verschuiving van ratio naar emotie bij consumenten. Het geeft aan welke mogelijkheden er zijn om door middel van uw merk de verbinding met de emoties van de klant te maken.
Roland van Kralingen is een van de toonaangevende marketing- en merkvernieuwers in ons land. Zijn zoon Rogier van Kralingen is communicatiewetenschapper die zich ten doel stelt creatieve uitingen in een theoretisch kader te vangen. Eerder werd hun boek 'De groeimotor' genomineerd voor de verkiezing van het Managementboek van het Jaar.