Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
Wijnand Jongen Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Meer over Wijnand Jongen
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Er zijn 10 boeken genomineerd. Lees het volledige artikel
Wijnand Jongen

Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen

De toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is

Paperback Nederlands 2018 9789047012269
8 beoordelingen
Verkooppositie 751693 dagen in de top 100
Paperback | NL € 24,99 E-book | NL € 9,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
24,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving.
In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

'Het einde van online winkelen' markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat.

Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.

Specificaties

ISBN13:9789047012269
Trefwoorden:internet, retail, businessmodel, Webwinkel, online strategie, digitalisering, personalisering
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:352
Uitgever:Business Contact
Druk:2
Verschijningsdatum:17-9-2018
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (2)

Het einde van online winkelen
Rupert Parker Brady | 10 maart 2017
Met het onlangs aangekondigde einde van de veel besproken ‘retailcrisis’ zou je verwachten dat het algemeen bekend is dat de wereld van de consument en shopper de afgelopen 10 jaar radicaal is veranderd. We leven in een samenleving waarin jij en ik altijd met alles en iedereen zijn verbonden.Lees verder
Het einde van online winkelen
Fred Rutgers | 2 december 2016
‘Het einde van online winkelen’ Door Wijnand Jongen met als subtitel ‘De toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is’ is een boek dat volgens mij absoluut in iedere ‘time capsule’ moet worden gestopt die we de komende paar jaar ergens gaan inmetselen.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
8 stemmen
8
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Wijnand Jongen

Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ‘Het einde van online winkelen’ – dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar.

Andere boeken door Wijnand Jongen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord bij de Vlaamse editie: De koers is van ons!
Inleiding

1. De onlificering van de samenleving
2. Onlife retail in de slimme economie
3. Consumeren in de deeleconomie
4. Duurzaam winkelen in de circulaire economie
5. Winner takes all in de platformeconomie
6. De machtige onlife consument
7. Oriëntatie: de N=1 factor
8. Selecteren: het nieuwe keuzeparadigma
9. Betalen: no-click buy in de blockchain
10. Afleveren: het dilemma van de last mile
11. Customer care: van klantenservice naar customer intimacy
12. Nieuwe businessmodellen
13. Werken en leven in onlife retail
14. De opkomst van de netwerksamenleving

Dankwoord
Noten
Register
Over de auteur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Het einde van online winkelen
    Wijnand Jongen
    Het einde van online winkelen
    € 9,99
  • Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)
    Wijnand Jongen
    Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)
    € 9,99
  • The end of Online shopping
    Wijnand Jongen
    The end of Online shopping
    € 24,99
  • 25 jaar online winkelen in Nederland
    Wijnand Jongen
    25 jaar online winkelen in Nederland
    € 29,99
  • Ben ik in beeld?
    Gijs Weenink
    Ben ik in beeld?
    € 12,50
  • Het is oorlog maar niemand die het ziet
    Huib Modderkolk
    Het is oorlog maar niemand die het ziet
    € 20,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen

        Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
        Wijnand Jongen
        /