Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 30% korting
, ,

Leiderschap in loyaliteit

De winnende mindset voor trouwe klanten

Paperback Nederlands 2019 9789047013075
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
22,50
15,95
VOORDEEL - 30% korting

Samenvatting

In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en een paar matige beoordelingen op internet er al voor zorgen dat ze van een aankoop afzien, is er meer nodig om klanten aan je te blijven binden.

Het begint bij een nieuwe mindset van drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.

In 'Leiderschap in loyaliteit' vertellen experts Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen hoe je deze mindset aanleert én hoe je die verspreidt door je hele organisatie – want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Aan de hand van een helder stappenplan en vele praktijkvoorbeelden laten de auteurs je zien hoe je trouwe klanten krijgt.

‘Een geweldig boek voor organisaties die blije klanten willen met passie voor hun merk.’ – Tony Hsieh, ceo van Zappos.com

Specificaties

ISBN13:9789047013075
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:26-8-2019
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Sandy Rogers

Sandy Rogers is oprichter en directeur van FranklinCovey’s Loyalty Practice en helpt organisaties de loyaliteit van hun klanten en medewerkers te vergroten.

Andere boeken door Sandy Rogers

Over Leena Rinne

Leena Rinne is Vice President Consulting bij FranklinCovey.

Andere boeken door Leena Rinne

Over Glenn Vergoossen

Glenn Vergoossen is trainer en consultant bij FranklinCovey Benelux.

Andere boeken door Glenn Vergoossen

Inhoudsopgave

Voorwoord 7
Een woord vooraf 11

Deel een: De grondbeginselen van loyaliteit 15
Inleiding: Ware loyaliteit is mensenwerk 17
Hoofdstuk 1: De Loyaliteitsleider-mindset 25

Deel twee: Empathie 49
Hoofdstuk 2: Het belang van empathie 51
Hoofdstuk 3: Verbinding maken 68
Hoofdstuk 4: Luisteren om te leren 88

Deel drie: Verantwoordelijkheid 107
Hoofdstuk 5: De noodzaak van verantwoordelijkheid 109
Hoofdstuk 6: Ontdekken wat er echt moet gebeuren 127
Hoofdstuk 7: De relatie versterken door opvolging 144

Deel vier: Generositeit 161
Hoofdstuk 8: Het belang van generositeit 163
Hoofdstuk 9: Vrijuit inzichten delen 181
Hoofdstuk 10: Verrassen met onverwachte extraatjes 197

Deel vijf: Loyaliteit implementeren 215
Hoofdstuk 11: Jouw nalatenschap als Loyaliteitsleider 217
Hoofdstuk 12: De loyaliteit op peil houden 225

Over de auteurs 239
Over FranklinCovey 241
Noten 243
Register 253

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Leiderschap in loyaliteit