Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje.
Meer over Roland van KralingenMake Dust or Eat Dust 2.0
Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789047014362Samenvatting
Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
In 'Make Dust or Eat Dust 2.0' laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren.
Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven.
Kortom: 'Make Dust or Eat Dust 2.0' is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Roland van Kralingen
Inhoudsopgave
2. De tijdgeest 27
3. Paradigma’s en inzichten 42
4. Nieuwe werkelijkheden 55
5. De opkomst van de gepassioneerde expert 69
6. Connectivity 76
7. De nieuwe definitie van succes 86
8. Vertrouwen 96
9. Aspiraties 115
10. Marketingdisruptie 125
11. Zooming in, zooming out 137
12. De coronacrisis 150
Over de auteur 158
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan