Nathalie De Schepper is actief als startersadviseur en crowdfundingexpert. Sinds 2016 begeleidt ze crowdfundingcampagnes van ondernemers met een specialisatie in reward-based crowdfunding bij Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland.
Meer over Nathalie De SchepperCrowdfunding Essentials
Een handleiding voor jouw reward-based campagne
Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789048642267Samenvatting
Crowdfunding wordt geassocieerd met geld ophalen. Maar het is zoveel meer dan dat. Crowdfunding is marketing, sales, PR, een netwerk opbouwen…
Dit boek benadert crowdfunding vanuit een ondernemersperspectief en geeft inzichten in de verschillende vormen van crowdfunding. De focus ligt voornamelijk op reward-based crowdfunding. Als lezer duik je in een handleiding gebaseerd op succesvolle en niet-succesvolle campagnes uit de laatste vijf jaar.
Dit boek is een must-read als je je wil verdiepen in crowdfunding of wanneer je als ondernemer zelf een crowdfundingcampagne wil starten. Door de mix van theorie en praktijkcases pas je jouw verworven kennis snel en gemakkelijk toe in de praktijk.
Nathalie De Schepper heeft zich de afgelopen vijf jaar gespecialiseerd in crowdfunding. Ze ging in haar beginjaren in de leer bij Douw en Koren, destijds het meest vooraanstaande crowdfunding agency in Europa. In dit boek legt ze jou uit waarom deze financieringsvorm de moeite waard is en hoe die een impact zal hebben op het toekomstige financieringslandschap.
Het voorwoord van het boek werd geschreven door Michaël Van Droogenbroeck, financieel expert bij de VRT.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
DEEL 2. DE VOORBEREIDING
DEEL 3. POST-CROWDFUNDING
DEEL 4. DE BRUG NAAR FINANCIËLE CROWDFUNDING
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan