Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 55% korting

Crowdfunding Essentials

Een handleiding voor jouw reward-based campagne

Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789048642267
Laatste exemplaren! Op=Op!
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
31,-
13,95
VOORDEEL - 55% korting

Samenvatting

Crowdfunding wordt geassocieerd met geld ophalen. Maar het is zoveel meer dan dat. Crowdfunding is marketing, sales, PR, een netwerk opbouwen…

Dit boek benadert crowdfunding vanuit een ondernemersperspectief en geeft inzichten in de verschillende vormen van crowdfunding. De focus ligt voornamelijk op reward-based crowdfunding. Als lezer duik je in een handleiding gebaseerd op succesvolle en niet-succesvolle campagnes uit de laatste vijf jaar.

Dit boek is een must-read als je je wil verdiepen in crowdfunding of wanneer je als ondernemer zelf een crowdfundingcampagne wil starten. Door de mix van theorie en praktijkcases pas je jouw verworven kennis snel en gemakkelijk toe in de praktijk.

Nathalie De Schepper heeft zich de afgelopen vijf jaar gespecialiseerd in crowdfunding. Ze ging in haar beginjaren in de leer bij Douw en Koren, destijds het meest vooraanstaande crowdfunding agency in Europa. In dit boek legt ze jou uit waarom deze financieringsvorm de moeite waard is en hoe die een impact zal hebben op het toekomstige financieringslandschap.
Het voorwoord van het boek werd geschreven door Michaël Van Droogenbroeck, financieel expert bij de VRT.

Specificaties

ISBN13:9789048642267
Trefwoorden:campagne, crowdfunding
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:184
Druk:1
Verschijningsdatum:4-10-2021
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Nathalie De Schepper

Nathalie De Schepper is actief als startersadviseur en crowdfundingexpert. Sinds 2016 begeleidt ze crowdfundingcampagnes van ondernemers met een specialisatie in reward-based crowdfunding bij Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland. Ze doceert ondernemerschap aan Karel de Grote Hogeschool en AP Hogeschool en wordt vaak gevraagd als spreker over ondernemerschap en crowdfunding. Elke twee jaar organiseert ze het crowdfundingcongres waar ze experten en ervaringsdeskundigen uit binnen- en buitenland samenbrengt om het bredere publiek kennis te laten maken met crowdfunding. In 2018 lanceerde ze zelf een reward-based crowdfundingcampagne met haar modelabel Tiny Dreams, een label voor petite vrouwen.

Andere boeken door Nathalie De Schepper

Inhoudsopgave

DEEL 1. WAT JE MOET WETEN VOOR DE START
DEEL 2. DE VOORBEREIDING
DEEL 3. POST-CROWDFUNDING
DEEL 4. DE BRUG NAAR FINANCIËLE CROWDFUNDING

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Crowdfunding Essentials