Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Het merk IK

TalentBranding voor een succesvolle carrière

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2009 1e druk 9789049104030
Voormalig top 100Totaal 76 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen uw huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal om uzelf als professional en persoonlijkheid te kunnen onderscheiden. 'Het merk IK' helpt u om uzelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.

In 'Het merk IK' dagen de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als Johan Cruijff, Jort Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere:

- uw kans op een baan vergroten;
- duidelijk herkenbaar zijn op basis van uw kwaliteiten, passies en eigenaardigheden;
- uzelf als een sterk en authentiek merk positioneren.

Specificaties

ISBN13:9789049104030
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:167
Druk:1
Verschijningsdatum:16-12-2009
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Het merk IK
Bert Peene | 3 oktober 2006
'Manager verkiest cv boven brief', kopt een nummer van Management Team dat ik onder ogen kreeg. Onderzoek heeft uitgewezen dat in meer dan tachtig procent van selectieprocedures het cv van de sollicitant 'in belangrijke mate' meetelt. Dat betekent niet dat selecteren steeds meer op 'speed dating' gaat lijken; werkervaring en motivatie blijken namelijk de belangrijkste criteria op grond waarvan iemand al dan niet wordt uitgenodigd voor een vervolggesprek (en uiteindelijk het ondertekenen van een contract). 
Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
9 stemmen
3
5
1
0
0

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Over Mark van de Grift

Mark van de Grift is auteur en schreef eerder de bestseller 'Het merk ik' (waarvan meer dan 30.000 exemplaren werden verkocht) en 'True Brands, branding in een nieuwe wereld'. Daarnaast ontwikkelt, coacht en adviseert hij merken en hun leiders om in hun authentieke kracht te staan. Momenteel schrijft hij aan een internationale dramaserie.

Andere boeken door Mark van de Grift

Inhoudsopgave

Voorwoord

Live your talents

1. Je bent meer dan je cv
2. Branding.
3. Waar merken en werk samenwonen
4. Het merk IK
5. Communicatie
6. Persoonlijk communicatieplan

Over de auteurs en TalentBranding

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het merk IK