Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kracht van zacht

De menselijke factor in verkopen

Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789058710475
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen

Samenvatting

Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig zichzelf bij te schaven. Verkopen is een vak en om dat vak goed te doen zijn veel oefenen en een eigen stijl ontwikkelen belangrijke voorwaarden.

In dit boek leert u hoe u dat doet. 'De kracht van zacht' behandelt in acht hoofdstukken onmisbare theorie en de belangrijkste basiskennis en -technieken van het salesvak. Dat gebeurt op basis van het opleidingsmateriaal van ISBW. Tegelijkertijd brengt dit boek u ook de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken: hoe maak ik en onvergetelijke indruk? Hoe flirt ik professioneel? Wat is mijn eigen verkoopstijl?

In 'De kracht van zacht' krijgt u als moderne verkoper daarvoor alle handvatten. Daarom is het boek onmisbaar voor de professional die op de hoogte wil blijven van de modernste ontwikkelingen. Maar omdat 'De kracht van zacht' voldoet aan de NIMA Sales-A exameneisen is het ook een must voor de beginnende verkoper. Kortom: een boek dat iedere verkoper vaak zal raadplegen om het beste uit zichzelf wil (blijven) halen!

Specificaties

ISBN13:9789058710475
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:22-9-2006
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
1
0
1
0
0

Over Jan-Willem Seip

Ik train al heel wat jaren vakmensen en professionals die verkopen niet leuk vinden. Van deze mensen wordt verwacht dat ze verkopen, of ze het nu leuk vinden of niet. Ik krijg er enorm veel energie van als tijdens de verkooptrainingen niet-verkopers verkopen minder gaan zien als iets ‘vies’, maar als leuk en zinvol. Ik laat deelnemers in mijn verkooptrainingen actief oefenen om klantcontact aan te gaan en te verbeteren. We gaan dus, onder andere, aan de slag met commerciële en communicatieve vaardigheden. Daarom staat op mijn visitekaartje: ‘Oefenmeester in Klantcontact’. Door de jaren heen heb ik een kleine 20.000 mensen getraind in gedrag, houding, communicatieve vaardigheden en verkoopskills. Van monteur tot stukadoor, van zorgprofessional tot vastgoedprofessional, en van adviseur tot consultant. Ook leuk om te weten? Ik ben examinator NIMA Sales A en B, schreef enkele honderden artikelen over verkopen, en 11 boeken. In m’n vrije tijd sport ik: hardlopen, lange afstandsfietstochten en soms maak ik trektochten met de kano.

Andere boeken door Jan-Willem Seip

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. Wat is persoonlijke verkoop?
2. De eerste indruk
4. Lichaamscommunicatie en meer
5. Het verkoopgesprek
6. Hoera: een bezwaar!
7. Zakendoen met inkopers
8. Omgaan met de klachten
9. Epiloog

Bijlagen
Literatuuroverzicht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van zacht