Samenvatting
Dit derde deel in de serie gaat uitvoerig in op de grondslagen van de oorspronkelijke Leringen van Abraham: hoe alle dingen gewenst of ongewenst bij je worden gebracht door middel van de krachtigste wet van het universum: de Wet van Aantrekking.
We trekken allemaal die dingen aan die we uitzenden. Gelijken trekken elkaar aan. Gelijke overtuigingen versterken elkaar, vogels van dezelfde pluimage trekken samen op. Een overtuiging is overigens niets anders dan een gedachte die je vaak genoeg blijft herhalen.
Via de Wet van Aantrekking nodigen wij de gebeurtenissen en dingen in ons leven uit, en de intentie en intensiviteit waarmee wij aandacht geven aan onze wensen en verlangens is de voorbereiding op de onvermijdelijke komst van die dingen in ons leven. Zo werkt het leven en zo werkt het universum.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan