Marketingfacts Jaarboek 2019-2020
Hét handboek, samengesteld door de redactie van Marketingfacts.nl
Paperback Nederlands 2019 9789078972075Samenvatting
Dit jaar publiceren we voor de veertiende keer het 'Marketingfacts Jaarboek'. Wat begon als een handig gidsje dat de lezer wegwijs maakte in het veranderende medialandschap, is in veertien jaar tijd uitgegroeid tot een vierhonderd pagina’s tellend boek waarin alle facetten van (online) marketing aan de orde komen.
Alles wat je moet weten
In elf hoofdstukken en vier hot topics verkennen we alle actuele onderwerpen van (online) marketing anno 2019. Dit jaar speciale aandacht voor Purpose, privacy en wetgeving, e-commerce en marketing automation. Lees hier meer over de inhoud van het nieuwe Jaarboek.
Helemaal up to date
Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante statistieken, trends en best practices. Met de input van experts is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals, -geïnteresseerden en -studenten.
Specificaties
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
2. Marketingstrategie
3. Analytics
4. Mobile
5. Online advertising
6. Search
7. E-mail
8. Video
9. Social media
10. PR & contentmarketing
11. Cusomter service
12. Design
Hot topics
1. Purpose
2. E-commerce
3. Wetgeving & privacy
4. Marketing automation
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan