Lees verder
Feike Cats is klantgerichtheidexpert en schrijver van 6 boeken over dit thema. Hij is bedenker van de woorden 'Klanthousiasme', "Verleuken" en "werkgeleuk". Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops en inspiratiesessies. Hij helpt organisaties, profit en non-profit, die de Klantgerichtheid willen verbeteren om zodoende meer uit (bestaande) Klanten en medewerkers te halen.
Meer over Feike CatsHet inspiratieboek voor klanthousiasme
Een enthousiaste klant heeft een verhaal!
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789082067606Samenvatting
Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig bedrijfs- en afdelingsplannen.
De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.
Volgens de schrijver wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?
Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Feike Cats
Inhoudsopgave
Succesfactor 1. Een enthousiaste Klant heeft een verhaal
Succesfactor 2. Het plezier van Klanthousiasme
Succesfactor 3. Klantvriendelijk / Klantgerichtheid
Succesfactor 4. Een tevreden Klant / Een enthousiaste Klant
Succesfactor 5. Liever een compliment dan een klacht
Succesfactor 6. Jij kan het verschil maken
Wat zou het lekker zijn zonder klanten
Aantekeningen
Geraadpleegde literatuur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan