Lees verder
Mirjam Hubregtse is een autoriteit op het gebied van zichtbaarheid. Als eigenaar van trainingsbureau Room to Grow, de? expert in zichtbaarheid en personal branding, weet zij als geen ander het beste in je naar boven te halen.
Meer over Mirjam HubregtseProfileren zonder Opscheppen
Maak jezelf zichtbaar op een manier die bij je past
E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 2e druk 9789082937541Samenvatting
Je wilt gewaardeerd worden om wie je bent en wat je doet, maar je houdt wellicht niet van spotlights. Toch is het belangrijk om zichtbaar te zijn als je meer impact wilt maken en behoefte hebt aan erkenning voor je werk. Als je zichtbaar bent, weten anderen ook wat ze aan je hebben en waarvoor ze bij jou terechtkunnen. Zichtbaarheid helpt je verder te groeien en werk naar je toe te trekken waarvan je energie krijgt.
Met dit boek leer je jezelf zichtbaar te maken op een manier die bij jou past, zonder je op de borst te slaan. Doordat je anders leert denken over jezelf en werksituaties, worden de tips uit dit boek geen aangeleerde trucjes. Je nieuwe gedachten worden onderdeel van jou, waardoor je automatisch ander gedrag laat zien. Gedrag dat jou helpt succesvoller te zijn. Profileren zonder Opscheppen staat vol tips en citaten uit interviews met ervaringsdeskundigen, zoals advocaat-partner Marry de Gaay Fortman, voormalig hockeybondscoach Marc Lammers, CEO en goudhaan Mark Heine en winnares van de Amsterdamse Ondernemersprijs Bianca van der Lee.
Drs. Mirjam Hubregtse adviseert organisaties op het gebied van zichtbaarheid en zij traint en coacht professionals. Zij weet als geen ander het beste in je naar boven te halen. Mirjam is een van de managing partners van Room to Grow, dé expert in profilering en personal branding. De aanpak van Room to Grow is inspirerend, persoonlijk en praktisch. Dat is ook de insteek van dit boek: je kunt er direct mee aan de slag.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Mirjam Hubregtse
Inhoudsopgave
1.1 Profileren zonder opscheppen
1.2 Profileren is niet het doel, het heeft een doel
2. Wat wil je zichtbaar maken?
2.1 Verkeerde focus
2.2 Focus op kwaliteiten
3. Hoe maak je je zichtbaar?
3.1 Profileren op een manier die bij je past
3.2 Voel je goed
3.3 Drie vormen van zichtbaarheid
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan