Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De Online Marketing Tornado

Blauwdruk voor een wervelende online business

Paperback Nederlands 2020 9789083052502
Verkooppositie 1164Hoogste positie: 103
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek.

Ben jij klaar voor het geheim van de IMU? Dit boek neemt je mee in de Online Marketing Tornado. Een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt, jou als ondernemer de wind in de zeilen bezorgt én anderen meezuigt in een opwaarts momentum. Online ondernemen was nog nooit zo leuk!

Specificaties

ISBN13:9789083052502
Trefwoorden:online marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:350
Uitgever:IMU BV
Druk:1
Verschijningsdatum:27-3-2020
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

De Online Marketing Tornado - 'Hét werkboek voor ondernemers'
Robert Buisman | 26 maart 2021
De Online Marketing Tornado zou een ware pageturner kunnen zijn. Ware het niet dat je al lezend snel verleid wordt tot het in de praktijk willen brengen ervan. Hoewel er (gelukkig) geen oefeningen in staan is dit boek vooral een werkboek, en geen leesboek.
Lees verder
De online Marketing Tornado - 'Rijke hoeveelheid voorbeelden'
Daniëlle de Jonge | 9 oktober 2020
De Online Marketing Tornado heeft niet alleen het woord tornado in de titel, het léést ook als een tornado. Door de wervelende en enthousiasmerende schrijfstijl word je meegezogen in de wereld van online zakendoen.
Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
22 stemmen
17
0
1
0
4

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Tonny Loorbach

Tonny Loorbach is ondernemer, investeerder en eigenaar van diverse bedrijven op het gebied van online marketing. Sinds 2007 heeft hij zich gespecialiseerd in SEO, conversie optimalisatie, online gedragspsychologie en neuromarketing. Hij is auteur van honderden artikelen en geeft ook trainingen. Door de jaren heen namen meer dan 100.000 ondernemers deel aan een van zijn trainingen en heeft hij meer dan 1.250 ondernemers aan een beter scorende website geholpen. Het is zijn missie om ondernemers te faciliteren in hun vrijheid. Dit door te laten zien hoe zij met minder moeite meer online resultaat kunnen behalen. Hij geeft ze daarvoor de kennis, software, begeleiding en omgeving (community) die zij nodig hebben.

Andere boeken door Tonny Loorbach

Over Martijn van Tongeren

Martijn van Tongeren begon ooit als klant van de IMU maar hielp stiekem liever andere ondernemers bij hun websites. Hij kwam al snel bij de club en groeide door van klantenservice, naar Chef Klantgeluk (community building), naar manager, naar mede-eigenaar van de IMU. Martijn is met name expert op het gebied van marketingfunnels en segmentatie. Hij runt het bedrijf op de werkvloer (directeur vandaag) en is - als zijnde een blije bedrijfslabrador - de bindende factor is ons team. Zijn motto is 'hard gaan is goed gaan' en met Tonny is hij het altijd vrolijke gezicht van de IMU.

Andere boeken door Martijn van Tongeren

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Online Marketing Tornado