Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Als de koning je klant zou zijn

Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving

Gebonden Nederlands 2021 9789083159928
Verkooppositie 401Hoogste positie: 30
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.

In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervaring bieden waarvan ze woest enthousiast worden. Onderweg leert ze wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen, aan welke knoppen het team kan draaien om van klanten fans te maken en uiteindelijk wat de kroon is op een vorstelijke klantbeleving.

Als de koning uw klant zou zijn is een aanstekelijk verhaal om iedereen in de organisatie die te maken heeft met klantgerichtheid – van medewerker tot manager – te inspireren om de volgende stap naar een betere klantbeleving te zetten. Dankzij de vele praktische tips in dit boek kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.

- Inspiratie voor alle branches: commercieel, zorg en overheid
- Lessen over klantgerichtheid in een verhalend jasje
- Van de auteur van Klantgericht leiderschap en Six Star Service

Bij aanschaf van het boek krijg je toegang tot de digitale mini masterclass klantgerichtheid van Sydney Brouwer. Na aanmelding ontvang je per mail verschillende video's van Sydney met daarin oefeningen, inzichten en inspiratie om nóg meer woest enthousiaste klanten te maken.

Specificaties

ISBN13:9789083159928
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:6-7-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Als de koning je klant zou zijn // ‘Waardevolle aanvulling’
Henk Jan Kamsteeg | 23 juli 2021
Natuurlijk is er al het nodige geschreven over klantenservice. Toch is Als de koning je klant zou zijn van Sydney Brouwer een waardevolle aanvulling. Vanwege de insteek, de verhaalvorm, en om de auteur zelf die dit thema ademt. Liefst mijd ik conflicten.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
14 stemmen
14
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Dit doet hij met zijn boeken, zijn podcast en de ruim 75 inspiratiesessies die hij per jaar geeft.

Andere boeken door Sydney Brouwer

Inhoudsopgave

Voorwoord 9
Waar het begon 11

1 Al was u de koning 13
2 KaasGaaf 18
3 De brief 24
4 Rens 28
5 Kaaskoningin 31
6 Met de Franse slag 32
7 Klantgezwicht is niet klantgericht 34
8 Vrijmibo 39
9 Direct beginnen met genieten 44
10 Alleen tijdens kantooruren 50
11 Meer klanten, minder kosten 53
12 Twee vragen 59
13 Noodgeval 63
14 Fonduevorken 64
15 Klantgerichtheidsboekje 70
16 Kaaskunstenaar 77
17 Bonje 81
18 De breuk 88
19 Geef de schuld aan Johnny Walker 90
20 Te lang, geen tijd 95
21 De kant van de klant 100
22 Klachten en complimenten 108
23 Een uit de hand gelopen grap 111
24 De Koningsles 116

Extra inspiratie voor jou 120
Dankwoord 123
Over de auteur 125

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Als de koning je klant zou zijn