Lees verder
Remco Claassen is een rebelse spreker die al jaren volle zalen trekt. Hij richt zich op leiderschap, persoonlijke ontwikkeling en Verbaal Meesterschap en is auteur van de bestsellers IK en WIJ. Als een van de weinige sprekers is hij in staat zijn publiek voor meer dan twaalf uur achtereen op het puntje van hun stoel te houden.
Meer over Remco ClaassenIK/WIJ
Wie ben je, wat wil je en hoe bereik je dat
Paperback Nederlands 2022 9e druk 9789083227979Samenvatting
Het deel IK gaat je helpen om:
- beter dan ooit in kaart te krijgen WIE je bent, WAT je wilt en HOE je dat bereikt.
- te ontdekken wat je talenten, je passies en je diepste kern werkelijk zijn.
- het mooiste op aarde te vinden: je eigen IK.
Maar... dan ben je er nog niet! Draai het boek om en het spannende spel om het voor elkaar te krijgen begint. Collega's, vrienden, buren, familie, je partner en kinderen zijn spelers op jouw pad naar geluk en succes in het leven en met het deel WIJ leer je slimmer met hen omgaan. Pas dit toe en vergroot zo je kansen op succes.
Op 13 februari 2025 zie je Remco Claassen op het IJM Leiderschapsevent. Topsprekers op het gebied van leiderschap, verandering en communicatie nemen je mee op een reis die je niet eerder ervoer. Ben jij er bij? Bekijk het programma >
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Remco Claassen
Inhoudsopgave
Voorwoord
1. Waar ben je gebleven?
2. Klunen & koplopers
3. Het belang van een missie
4. Het vullen van de trechter
5. Het opstellen van je shortlist
6. Het schrijven van je missionstatement
7. Het opstellen van leefregels
8. Het stellen van doelen
Tot slot
Wij/Ik
1. De psychologie van het gunnen
2. De wens om te veranderen
3. Je eigen rol
4. Je gedrag veranderen
5. Aan de slag
Nawoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan