Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Verleid de klant

Onweerstaanbaar zakendoen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 1e druk 9789089652027
Direct te downloaden

Samenvatting

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten.

Mogen we u verleiden? Koop dit boek!
- Het verleidelijke vervolg op 'Verras de Klant' en 'Knuffel de Klant' (meer dan 13.500 ex. van verkocht).
- Een slimme verleidingsstrategie om het koopgedrag van klanten positief te beïnvloeden.

Specificaties

ISBN13:9789089652027
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:152
Druk:1
Verschijningsdatum:4-5-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (4)

recensie
Verleid de klant
Michael Boon | 15 januari 2014
Van glimlachen aan de telefoon en de juiste geur in het toilet tot aan het stellen van complimenteuze vragen. In het boek 'Verleid de klant' door Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge worden praktische tips gegeven hoe je het koopgedrag van (potentiële) klanten op positieve wijze kunt beïnvloeden. Verwacht geen schokkend nieuw perspectief, maar wel een vlot geschreven boek met handige tips & tricks over verleiden in de zakelijke wereld.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Robert Buisman | 13 januari 2014
'Onweerstaanbaar zakendoen' is de ondertitel en tegelijk het lonkende perspectief van het boek 'Verleid de klant' van Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge. Vanuit nieuwsgierigheid om meer te verkopen door een betere indruk, zet deze titel aan tot lezen. De klant willen verleiden tot het aangaan en behouden van een relatie.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Corien Plaisier | 10 juni 2013
De recessie en de veranderende wereld zorgt ervoor dat bedrijven zich meer gaan verdiepen in wat de klant wil. Simpel een boodschap de wereld insturen, 'koop bij mij, want ik ben de beste of de goedkoopste' werkt niet meer. Door de komst van het internet is de wereld kleiner en transparanter geworden en zijn dit soort boodschappen heel makkelijk te controleren. Het lezen van 'Verleid de klant' is een mooie voorbereiding als u wilt weten hoe uw bedrijf de klant optimaal kan bedienen.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Aad van Endhoven | 7 juni 2013
Als Managing Partner en Consultant W&S heb ik veelvuldig contact met zowel mijn vaste klanten/opdrachtgevers als met prospects. Dit contact vindt op alle denkbare manieren plaats (zowel telefonisch als fysiek) en ik probeer natuurlijk altijd een positieve en professionele indruk achter te laten.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
8 stemmen
7
1
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

interview
Danielle de Jonge: ‘Verkoop gebruikt maximaal tien procent van alle verleidingstrucs’
Ronald Buitenhuis 5 augustus 2013 In tijden van economische voorspoed was er vooral sprake van een kopersmarkt. De klant kwam toch wel. Nu moeten bedrijven weer leren verkopen, ofwel: de klant verleiden. Daar zijn we slecht in, terwijl er een scala aan mogelijkheden is, zo betogen Daniëlle de Jonge en Rob Snoeijen in hun nieuwe boek Verleid de klant (‘onweerstaanbaar zakendoen’). ‘Verkopers bewust maken van alle aspecten van het onderbewuste.’

Over Rob Snoeijen

Volgens Rob Snoeijen is het laten groeien van mensen en hun organisaties het mooiste wat er is. Met veel enthousiasme inspireert hij zijn klanten en de salesmensen die aan zijn trainingen deelnemen. En wat maakt Rob bijzonder? Hij motiveert anderen om te veranderen, de handen uit de mouwen te steken en het geleerde direct toe te passen. Met succes als resultaat. Zijn motto: Snoeijen doet Groeien. Rob Snoeijen (1963) is een salesprofessional pur sang. Hij is gecertificeerd trainer, coach, spreker en ondernemer en heeft meer dan 25 jaar verkoop- en managementervaring. Vanuit zijn initiatief SalesTopics / Accelerate your sales! (SalesTopics.nl) helpt hij bedrijven en salesprofessionals met het verbeteren van hun commerciële rendement. Dat doet hij vanuit zijn rol als ‘sales-inspirator.’ Mede door zijn creatieve, klantgerichte aanpak is Rob in 2005 genomineerd als Key Account Manager van het jaar, door de Sales Management Association (SMA). Aan de TFC Trainers Academy behaalde hij de Post-HBO-Registeropleiding voor Professioneel Trainer. Eerder verschenen van de hand van Rob Snoeijen drie bestsellers: 'Verras de Klant' (4e druk, 2011), 'Knuffel de Klant' (2e druk, 2011), 'Verleid de Klant' (3e druk, 2016) en dan nu 'Sales-ABC' (2022).

Andere boeken door Rob Snoeijen

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Inhoudsopgave

Knoopje

1. De eerste verleidelijke stap
2. Verleidelijke uitstraling
3. Kleuren om te verleiden
4. Verleiden met zintuigen
5. Taal der verleiding
6. Overal verleidelijk zichtbaar zijn
7. Onlineverleiding
8. Blijvend verleiden
9. Verleid jezelf

Inspiratiebronnen
Over de auteurs
Nog meer verleiding

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verleid de klant