Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Thuis ben ik niet zo leuk!
Speciale actie - Dit boek gratis bij een actietitel
Thuis ben ik niet zo leuk!
Thuis ben ik niet zo leuk!
J. Burgers Meer over J. Burgers
Jos Burgers: ‘Een goede grap kan viral gaan’ Hans van der Klis 12 februari 2020 Lachen is gezond, ook in het contact met klanten. In zijn nieuwe boek Thuis ben ik niet zo leuk! biedt Jos Burgers zijn lezers een stoomcursus humor in zakelijke contacten, inclusief de do's en don'ts. ‘Het effect van humor moet altijd het uitgangspunt zijn. Humor is een middel, geen doel.' Lees het volledige artikel
J. Burgers

Thuis ben ik niet zo leuk!

Klanten vinden en binden met een beetje humor

Gebonden Nederlands 2020 9789089654564
9 beoordelingen
1
Voormalig Nr. 1Totaal 28 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 312Hoogste positie: 1
Gebonden | NL € 20,99 Voorpublicatie | NL Gratis
U ontvangt dit boek gratis bij bestelling van een actietitel.
Deze actie loopt t/m 30 april 2023.
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
20,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Inhoudsopgave
Speciale actie - Dit boek gratis bij een actietitel

Samenvatting

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan.

In zijn nieuwste boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.

Op zijn kenmerkende luchtige en praktische wijze beschrijft Jos Burgers waarom humor je gunfactor vergroot en maakt dat je opvalt, hoe je beter wordt in het gebruik ervan in het contact met klanten, welke risico’s en valkuilen er zijn en hoe je die kunt vermijden. Een boek vol herkenbare voorbeelden die aantonen dat klanten sneller voor je kiezen en langer bij je blijven, als je de moed hebt om serieus werk te maken van humor!

Specificaties

ISBN13:9789089654564
Trefwoorden:klantgerichtheid, ondernemen, klantenbinding, ondernemerschap, klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:176
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:31-1-2020
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Thuis ben ik niet zo leuk! - 'De lessen uit dit prima boek blijven goed hangen'
Elly Stroo Cloeck | 18 augustus 2020
Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen.
Lees verder
Thuis ben ik niet zo leuk! – Humor om te leren
Peter Streefkerk | 17 juni 2020
In zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat Jos Burgers zien hoe je, zelfs als inkoper, je klanten en je leveranciers toch kunt vinden en binden met een beetje humor. Of dat bij aanbestedingen eveneens zo werkt, laten we maar even in het midden.
Lees verder
Thuis ben ik niet zo leuk - 'Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen'
Dymph Neeteson | 10 maart 2020
Dymph Neeteson las Thuis ben ik niet zo leuk! Van Jos Burgers: ‘Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen. Meer feitjes, meer onderzoekjes, meer voorbeelden...' Een review.
Lees verder
Thuis ben ik niet zo leuk! - 'Een serieus en grappig boek over humor'
Henk Jan Kamsteeg | 11 februari 2020
Het bleef akelig stil in de zaal. De van tevoren bedachte grap die ik maakte, bleek niet aan te slaan. Gelukkig was ik ad rem genoeg om de stilte op te vangen door te zeggen: ‘Oké, boodschap is duidelijk. Die laten we er voortaan uit.' Schade beperkt, want alsnog werd er luid gegrinnikt door het publiek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
9 stemmen
8
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

interview
Jos Burgers: ‘Een goede grap kan viral gaan’
Hans van der Klis 12 februari 2020 Lachen is gezond, ook in het contact met klanten. In zijn nieuwe boek Thuis ben ik niet zo leuk! biedt Jos Burgers zijn lezers een stoomcursus humor in zakelijke contacten, inclusief de do's en don'ts. ‘Het effect van humor moet altijd het uitgangspunt zijn. Humor is een middel, geen doel.'
Artikel lezen
column
Redactioneel - Humor
Pierre Pieterse 28 januari 2020 ‘Voor we overgaan tot de uitreiking van de diploma's zal mr. Leonard van Hoogstede u wat vertellen over humor in het recht.' O jee, dacht ik en dat bleek volkomen terecht. Lid na lid passeerde, al dan niet tot achter de punt genummerd.
Artikel lezen
interview
Jos Burgers: Lezers en luisteraars zijn op zoek naar quick wins
Ronald Buitenhuis 15 juni 2019 Na de crisis zijn we allemaal druk, druk, druk. Toch slagen we er nauwelijks in om mooie marges en prima rendementen te halen. Dat is raar. ‘Met alleen een grote klantenkring schiet je niks op', zegt bestsellerauteur Jos Burgers. ‘Je moet een fanclub hebben.’
Artikel lezen

Inhoudsopgave

Inleiding 9

Deel 1: Waarom een boek over humor in relatie tot klanten? 12
1 Thuis ben ik niet zo leuk! 15
2 Humor wordt niet op prijs gesteld 21
3 Saaie bedrijven zijn er al genoeg 27
4 Hoe meer leuks, hoe meer likes 33
5 Hoogspringen is gevaarlijker dan verspringen 39

Deel 2: Wat is kenmerkend voor humor in een zakelijke omgeving? 44
6 Humor staat haaks op het gezond verstand 47
7 Ad rem reageren is risico in het kwadraat 53
8 Humor is pas humor als de ander dat zo ervaart 59
9 De overeenkomst tussen humor en de smaak van eten 65
10 Mensen kopen niet van clowns 71

Deel 3: Wat zijn de positieve effecten van humor bij het vinden en binden van klanten? 76
11 Een mooi strak lichaam of een lekker glas wijn? 79
12 Een goeie grap werkt beter dan een goeie toet 85
13 Humor werkt sneller dan een aspirientje 91
14 Van wat ik vertel blijft vrij weinig hangen 97
15 Humor is de meest sociale vorm van kritiek 103

Deel 4: Welke valkuilen en risico’s kun je maar beter vermijden? 108
16 Lach mét klanten, niet óm! 111
17 Iets of iemand is de sigaar 117
18 Gebruik schuttingtaal alleen in de schuttingenbranche 123
19 Niets is zo irritant als humor die niet leuk is 129
20 Beter je een ongeluk lachen dan lachen om een ongeluk 135

Deel 5: Hoe word je beter in het gebruik van humor in klantcontacten? 140
21 Ik dacht al dat die grap niet zou werken 143
22 Theo Maassen bedenkt ook niet alles ter plekke 149
23 Wie om zichzelf kan lachen, heeft altijd plezier 155
24 Beter een verhaal grappig vertellen dan een grappig verhaal vertellen 161
25 Over de vicieuze cirkel waar je liever niet uit komt 167

Dankwoord 172
Literatuur 174
Over de auteur 175

Aanbevolen live events...

donderdag 20-04-2023

Jitske Kramer over Teamintelligentie

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    J. Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,95
  • Introvert leiderschap
    Karolien Koolhof
    Introvert leiderschap
    € 26,99
  • De kunst van high end ondernemen
    Meriam Slijkerman
    De kunst van high end ondernemen
    € 26,99
  • Soms is alles wel eens waar
    Toon Gerbrands
    Soms is alles wel eens waar
    € 24,50
  • Impact door innovatie
    Annelies Huisingh
    Impact door innovatie
    € 26,99
  • Jos Burgers over klantgerichtheid
    J. Burgers
    Jos Burgers over klantgerichtheid
    € 27,99

Dit boek staat op 1 boekenlijstje...

  • Managementboek Redactie
    Top 25 over 2020

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan

Speciale actie - boek cadeau

Dit boek gratis bij een actietitel
Promotietitel
Bekijk alle actietitels
Actie loopt t/m 30 april 2023
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Thuis ben ik niet zo leuk!

        Thuis ben ik niet zo leuk!
        J. Burgers
        /