Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789089656285. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.

Content! Zuurstof voor je klanten

Herziene editie

Paperback Nederlands 2024 9789089657282
Verkooppositie 497Hoogste positie: 497
Nog niet verschenen, verwacht op 27‑03‑2024
38,99

Samenvatting

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Het belang van echt goede content kun je dan ook niet onderschatten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Helaas doen veel organisaties maar wat als het hierop aankomt en veel te weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het boek biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Het geeft antwoord op alle relevante vragen, zoals: Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe kan AI het contentproces ondersteunen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Hoe kies je het format dat bij jou past? Wat voor hulpmiddelen zijn er en hoe betrek je de organisatie bij het ontwikkelen en verspreiden van content?

'Content!' is onmisbare zuurstof voor iedereen die de relatie met zijn (potentiële) klanten wil versterken en behouden.

Specificaties

ISBN13:9789089657282
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:432
Druk:3
Verschijningsdatum:27-3-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Over Antal de Waij

Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met strategie en implementatie van content. Hij deelt zijn ervaringen in dit boek en weet haarfijn het kaf van het koren te scheiden. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten.

Andere boeken door Antal de Waij

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Content! Zuurstof voor je klanten