
Lees verder
Mariëlle Heijltjes is hoogleraar Managerial Behavior en decaan van de School of Business and Economics (SBE) van Universiteit Maastricht. Via UMIO|Maastricht University ontwikkelt en begeleidt ze al dertig jaar ontwikkeltrajecten voor professionals waarin academisch onderzoek wordt vertaald naar bruikbare praktische kennis.
Meer over Marielle HeijltjesJe leidt al jaren een team of misschien zelfs een heel bedrijf. Als leider handel je, meestal onbewust, zoals jij denkt dat het hoort. Je wilt die verantwoordelijkheid immers zo goed en geloofwaardig mogelijk invullen. Meestal gaat dat prima en bereik je wat je wilt, maar soms wordt je goede intentie helemaal verkeerd begrepen. Ben je wel zo effectief als je zou willen? Waarom doe je eigenlijk wat je doet? En heb jij de moed om dat te onderzoeken?
Dit boek helpt je om een antwoord te vinden op die vragen. Niet door je te vertellen wat je moet doen. Zo simpel is het helaas niet. Maar wel door je te laten zien hoe je je eigen gedrag vormgeeft en welke thema’s daarbinnen relevant zijn om nader te onderzoeken. Dat vraagt moed. Moed om vanuit een open blik naar jezelf te kijken. Moed om te leren over de impact die je creëert, moed om te evalueren of jouw impact en intentie nog wel op een lijn zitten en moed om nieuw gedrag in de praktijk te brengen.
Durf jij dat aan?
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken