
Lees verder
Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet.
Meer over de auteursMarketingbook of the year 2011
Winnaar van de 2012 Berry-AMA Book Prize voor het beste marketingboek. Deze prijs erkent boeken met innovatieve ideeën die een belangrijke impact op marketing en aanverwante domeinen hebben gehad en opvallen door hun uitmuntendheid.
Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkelt u de juiste merkstrategie voor deze generatie? Met 'Maak je merk cool' krijgt u toegang tot die nieuwe generatie die een enorme impact zal hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst.
Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van internationale jongerenmerken als h&m, Nokia, G-Star, Coca-Cola, Nike en Jack&Jones, onthullen de vijf belangrijkste attributen van een jongerenmerk. De vele hapklare tips zijn een leidraad om uw merk beter te ontwikkelen en te positioneren op maat van de jongeren van nu.
'Maak je merk cool' is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie. Een must read voor iedereen die zijn merk cool wil maken én houden.