Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Storytelling

Verhalen maken merken

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789401416979
Voormalig top 100Totaal 30 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Vertel een verhaal met je merk Storytelling, voor bedrijven en marketingmensen. Door voorbeelden en inzichten uit de praktijk wordt duidelijk gemaakt hoe rijk deze techniek wel kan zijn en wat hij kan bijdragen voor merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden op een overzichtelijke en boeiende manier verklaard en geïllustreerd. Meer dan 20 jaar ervaring in marketing, communicatie en copywriting worden gebundeld in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat.

Specificaties

ISBN13:9789401416979
Trefwoorden:merken, storytelling, brand
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:11-10-2014
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Storytelling
Leo Dijkema | 6 juli 2015
Storytelling is meer dan een hype voor tekstschrijvers, bloggers of reclame makers. Storytelling wordt in de Marketingcommunicatie en Veranderkunde gebruikt om mensen mee te nemen in de boeiende wereld van merken, organisaties en veranderingen. Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
1
1
2
0
0

Over Guido Everaert

Guido Everaert studeerde Politieke en sociale wetenschappen aan de UGent. Hij is lector aan de Karel de Grote Hogeschool. Hij heeft intussen 20 jaar ervaring in marketing, communicatie en writing. (Nielsen, IBM, Ogilvy, Telenet, Philips Europe, Duval Guillaume Corporate)

Andere boeken door Guido Everaert

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Waarover gaat het?
2. Content, de heilige graal
3. CAST-model
4. Publiek
5. Story, het verhaal
6. De basisplots
7. Personages
8. Verhalen... vertellen
9. Organizational storytelling
10. Storytelling in het tijdperk van social media
11. Conclusies

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Storytelling