Managementboek.nl gebruikt cookies.

Time to pop-up

Nederlandstalig | Gebonden
Verkooppositie: #2126
Onze prijs: € 29,99
Vandaag voor 21:00 uur besteld,
morgen in huis.

Samenvatting

Pop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en retailers. Maar wat is nu de kracht van een pop-up? Hoe begin je aan zo'n tijdelijke winkel en hoe maak je hem succesvol?

Time to pop-up gidst je doorheen meer dan vijftig cases van inspirerende pop-ups over heel de wereld waaronder Tomorrowland, Pleasure...Toon volledige samenvatting

Inhoudsopgave

7 VOORWOORD

11 INLEIDING
17 STAPPENPLAN IN 10 VRAGEN
24 CHECKLIST EERSTE POP-UP
27 POP-UPS MEER DAN …
37 10 LICHTENDE VOORBEELDEN
61 ONTWERP
67 POP-UP IN DE PRAKTIJK | CASE 1 TOMORROWLAND
77 TIPS EN VUISTREGELS VOOR GESLAAGDE POP-UPS
83 POP-UP IN DE PRAKTIJK | CASE 2 KETTLE CHIPS
91 WETGEVING
101 POP-UP IN DE PRAKTIJK | CASE 3 MOBILE VIKINGS
111 DEEL VAN DE COMMUNICATIEMIX
127 POP-UP IN DE PRAKTIJK | CASE 4 LIDL STRAFFE KOST
137 TECHNOLOGIE
145 POP-UP IN DE PRAKTIJK | CASE 5 KAFFEE VAN ANTWERPEN
153 DE TOEKOMST VAN POP-UPS
160 DANKWOORD
162 CHECKLIST EERSTE POP-UP
165 MODELCONTRACT HUUR POP-UPSTORES

Specificaties

EAN:9789401453745
Taal:Nederlandstalig
Bindwijze:Gebonden, 168 blz.
Uitgever:LannooCampus
Druk:1e druk, 2018

Over Dieter Veulemans

Dieter Veulemans is ondernemer en creatieveling in hart en nieren. Hij is creatief directeur bij CityCubes, dat in 2014 mee aan de wieg stond van pop-ups in België. Daarnaast is hij docent eventmarketing aan de Karel de Grote Hogeschool en mentor bij Netwerk Ondernemen.