Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De power van post

Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld

Paperback Nederlands 2022 9789401480550
Verkooppositie 4166Hoogste positie: 4166
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Nieuwe waardering voor de folders in je brievenbus

- Hoe neem je printmail op in je mediacampagne?
- Waarom is digitaal niet altijd beter?
- Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen?

In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.

De power van post legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit inspirerende verhaal toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.

Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel b2b als b2c, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat. Werk je in marketing, communicatie, media, de creatieve industrie of bouw je met passie aan je eigen merk? Ontdek dan hoe je met de kracht van papier je consument succesvol overtuigt.

Specificaties

ISBN13:9789401480550
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:332
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:28-3-2022
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De Power van Post - Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld
Katrien Merckx 15 juni 2022 Afgelopen jaren werden heel wat marketingboeken onder de doopvont gehouden. Boeken die digitale oplossingen benoemen worden wekelijks gelanceerd. Maar het ontbrekende puzzelstuk bleef nog onbeschreven. Tijd om daar verandering in te brengen dachten de auteurs van ‘De Power van Post’. In hun preview vertellen ze over hun boek.

Over Tatjana Raman

Tatjana Raman is Head of Media Intelligence bij bpost media. Ze heeft een brede kijk over verschillende media heen dankzij jarenlange ervaring bij grote mediaspelers. Bij bpost heeft ze deze kennis uitgebreid met sectoriële inzichten om merken nog beter te inspireren.

Andere boeken door Tatjana Raman

Over Katrien Merckx

Katrien Merckx is Relationship & Sales Manager Communication Agencies bij bpost media. Ze is de eerste inspiratiebron voor creatieve agentschappen op vlak van In-Home advertising.

Andere boeken door Katrien Merckx

Inhoudsopgave

Om te beginnen 9
Inleiding 13

Deel 1 Een strategische denkoefening om van start te gaan
Hoofdstuk 1 Ad’titude, (wan)gedrag van consumenten in media 19
De visie van Isabelle Moussiaux en Frédéric Jadinon 41
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 43

Hoofdstuk 2 Pulse, een studie die de vinger aan de pols houdt 45
De visie van Isabelle Moussiaux en Katrien Bottez 64
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 67

Hoofdstuk 3 Paper Reach, printmail in cijfers 69
De visie van Herve Van de Weyer en Jo De Bruyn 83
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 85

Deel 2 Een beetje inspiratie helpt je op weg
Hoofdstuk 4 Content op papier 89
De visie van Herve Van de Weyer en Jeroen De Jong 106
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 109

Hoofdstuk 5 Creatief met printmail 111
De visie van Johan Vandepoel en Katrien Bottez 153
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 155

Hoofdstuk 6 Printmail over generaties heen 157
De visie van Herve Van de Weyer, Jo De Bruyn en Jeroen De Jong 171
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 173

Deel 3 Mogen we je wat advies geven?
Hoofdstuk 7 Data om je campagne te verrijken 177
De visie van Frédéric Jadinon en Jeroen De Jong 193
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 195

Hoofdstuk 8 Tips & Tricks, voor een perfecte printmail 197
De visie van Jo De Bruyn, Henny van Gerwen en Jeroen De Jong 245
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 247

Hoofdstuk 9 Het duurzame hoofdstuk 249
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 267

Deel 4 Hoe valoriseer je je campagne?
Hoofdstuk 10 Vertrouwen in de media 271
De visie van Jeroen De Jong en Frédéric Jadinon 282
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 283

Hoofdstuk 11 Merken die doen praten 285
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 297

Hoofdstuk 12 ROI, voorbij de blablabla 299
De visie van Frédéric Jadinon 323
Wat neem je mee uit dit hoofdstuk? 323

Dankwoord Tatjana 324
Dankwoord Katrien 325
Over de auteurs 326
Bronnen 328

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De power van post