Managementboek.nl gebruikt cookies.

Super social

Nederlandstalig | Paperback
(2)
Verkooppositie: #108
41 dagen in de top 100
Onze prijs: € 24,50
Vandaag voor 23:00 uur besteld,
morgen in huis.

Samenvatting

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.

Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt....Toon volledige samenvatting

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding - Bedrijven moeten aan de bak met sociale media

DEEL 1: WAAROM JE SUPER SOCIAL MOET ZIJN
01. Van social naar super social
02. Superfocus
03. Ken je doelgroep

DEEL 2: KEN JE SOCIALS
04. Kies je kanaal
05. Facebook
06. Twitter
07. LinkedIn
08. Instagram
09. YouTube
10. Pinterest
11. Drie kanalen die jij nog niet gebruikt (maar mensen onder de twintig wel)

DEEL 3: DE SUPER SOCIAL AANPAK
12. Wie het begrijpt snapt het
13. Groeien op sociale media
14. Je website en sociale media
15. Super social content
16. Elf tips voor super social content

DEEL 4: ZO WORD JE SUPER SOCIAAL
17. How to be human

Tot slot
Dankwoord
Eindnoten

Specificaties

EAN:9789461263285
Taal:Nederlandstalig
Bindwijze:Paperback, 238 blz.
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1e druk, 2019

Over Elja Daae

Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

Lezersrecensies

Menselijker communiceren op social media

02-06-2019 | P. Mackaaij

Elja leert je menselijker communiceren op social media op basis van een gedegen strategie voor social media. Het boek staat boordevol tips, aanrader dus.

Social Media Marketingstrategie

10-05-2019 | C.W. Meindersma

Lees recensie >
We kunnen niet om social media heen, maar sommige bedrijven doen het er nog een beetje bij en denken daarom dat het niet werkt.
Super Social geeft deze bedrijven informatie en handvatten om tot een goede social media marketingstrategie te komen.

Vooral voor bedrijen en organisaties die middelgroot of groot zijn, waarbij een of meerdere medewerkers verantwoordelijk zijn voor de social media van het bedrijf.

Recensies (3)

Recensie door Jeanine Dijkhuis 

In haar derde boek Super social legt Socialemediapionier en -trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect bereikt met sociale media.

Algoritmes veranderen continue en wordt het steeds moeilijker om je doelgroep effectief te bereiken. Daardoor dreigen ondernemers en marketeers de handdoek in de ring te gooien. Niet nodig, volgens Elja Daae in haar boek Super social.

In het dagelijkse leven...

Lees verder >
Jeanine Dijkhuis is Register Marketeer met ruim 25 jaar ervaring. Zij is marketinggeneralist met een voorliefde voor resultaat- en mensgerichte marketingstrategie.