Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het geheim van groeikracht

8 stappen om de wereld te veroveren met elk product

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2022 9789461265395
Voormalig top 100Totaal 118 dagen
Verkooppositie 3621Hoogste positie: 15
Direct te downloaden

Samenvatting

Veel bedrijven benutten minder dan vijftig procent van hun groeipotentieel. Ambitieuze leiders zijn druk bezig met hun product en organisatie, maar worstelen vaak met het opstellen van het juiste groeiplan. In dit boek onthult voormalig McDonald's-topman en serieondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.

Ontdek hoe succesvolle bedrijven groeien door anders te denken en anders te doen. En hoe jij hetzelfde kunt doen. Gebaseerd op dertig jaar ervaring met groeibedrijven ontwikkelde Savelberg een unieke 8-staps Groeikrachtformule waarmee elke onderneming kan groeien, hoe klein je ook begint of hoe groot je al bent.

'Geloof in jezelf, groei en verover de wereld!'

em:Gelukkig wilde René dit boek schrijven - Quote Magazine

Inspirerend en een eigen kijk op groei - Jury Managementboek van het Jaar

Groeikracht wordt helder en overtuigend onthuld - Rabobank

Specificaties

ISBN13:9789461265395
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:176
Druk:2
Verschijningsdatum:22-11-2022
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (1)

Het geheim van groeikracht
Dick Bos | 23 mei 2014
‘Het geheim van groeikracht’ van René Savelberg is een heerlijk boek om te lezen. Hier is een schrijver aan het woord met een schat aan ervaring en met een heel duidelijke boodschap: ‘De klant is geen onderdeel van je werk, de klant is je werk!’ Een boek dat je gelezen moet hebben!
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
35 stemmen
20
11
1
2
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over René Savelberg

Op 34-jarige leeftijd werd René Savelberg de jongste CEO in het wereldwijde McDonald's-systeem. Als algemeen directeur van McDonald's Nederland, serieondernemer en internationaal keynote speaker, werkte hij met high-performance bedrijven over de hele wereld. Hij ontdekte dat veel van deze bedrijven investeren in dezelfde drie bouwstenen waarmee ze hun business laten groeien; standaardisatie, partnerships en mensgerichtheid. Zijn boek legt uit hoe ook jij deze bouwstenen kunt gebruiken om de groei van jouw organisatie te versnellen en te maximaliseren.

Andere boeken door René Savelberg

Inhoudsopgave

VOORWOORD
KIEZEN VOOR GROEI
INLEIDING

WAT IS GROEIKRACHT?
Droomscenario
Magische aantrekkingskracht
Jij hebt het toch altijd over McDonald's?
Drie bouwstenen
Standaardisatie
Partnerships
People focus
Gewoon, omdat het werkt
Geen toverformule
Nu of nooit

HOOFDSTUK 1 STANDAARDISATIE - LANG LEVE DE LOPENDE BAND
Standaardiseren voor beginners
Standaardiseren voor gevorderden
De vijf voordelen van standaardisatie
Processtandaardisatie

HOOFDSTUK 2 PARTNERSHIPS - DOE-HET-NIET-ALLEMAAL-ZELF
Wanneer samenwerken werkt
De wereld veroveren met je vrienden (en je concurrenten)

HOOFDSTUK 3 PEOPLE FOCUS - 365 DAGEN PER JAAR EEN KERSTBOOM

HOOFDSTUK 4
KERNWAARDEN - DE WAARDE VAN HET WOW-GEVOEL
Kernwaarden trekken klanten aan
Kernwaarden trekken medewerkers aan
Individueel aansprakelijk en collectief verantwoordelijk
Wat zijn jouw kernwaarden?
Zoek de verschillen
Communiceren met de ballenbak

HOOFDSTUK 5 DE STAM - ALLES DRAAIT OM MENSEN
De stam van de kerstboom
Doe-het-zelfmanagement
'Als onze topmensen onze producten al niet kopen...'
Zeurende collega's en bemoeizuchtige bazen

HOOFDSTUK 6 DE SUPPORTORGANISATIE - IN DIENST VAN DE VUILNISOPHALER
De supportorganisatie
Baas op de werkvloer
De directeur als kerstbal
Bart de bouwer

HOOFDSTUK 7 DE INTERNE KLANT - FAN-TAS-TI-SCHE KLANTENSERVICE
De prijs van giraffenbrood
Supporters voor je verkopers
Fan-tas-ti-sche klantenservice

HOOFDSTUK 8 FEEDBACKLOOPS - INFORMATIE IN JE ADEREN
Opgelicht
Vertel me het verhaal
Inspirerende feedbackloops
Een kaartje trekken voor feedback

HOOFDSTUK 9 DE EXTERNE KLANT - WAAR ZIT JOUW LIKEKNOP?
De klant wil wel
Van klant naar fan
Verkopen op een krukje
Een lucratief taboe
Directeur tevreden klanten
'De klant is geen onderdeel van je werk, de klant ís je werk'

EN NU AAN DE SLAG!
OVER RENÉ SAVELBERG
LITERATUUR
REACTIES

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het geheim van groeikracht