Leo Pot is succesvol manager en cultuurondernemer. Eerder schreef hij de enthousiast ontvangen managementboeken 'Hoe pak je een oen zijn poen?' over het gebruik van psychologie in marketing en sales en 'Hoe krijg je altijd gelijk?' met 49 psychologische inzichten (die je misschien toch maar niet moet gebruiken…). Verder zijn van zijn hand: 'Hack je brein' en 'Lulkoek'.
Meer over Leo PotHoe krijg je altijd gelijk?
49 psychologische inzichten (die je misschien maar niet moet gebruiken)
Audio-download Mp3 Nederlands 2019 9789462551695Samenvatting
Als feiten en argumenten niet meer werken heb je zwaarder geschut nodig om anderen te overtuigen. Dit boek bevat de 49 beste psychologische inzichten om met subtiele manipulatie zaken naar je hand te zetten. Mensen gaan doen wat jij wilt, en ze zullen je er zelfs om roemen.
Hoe geef je mensen de illusie dat ze controle hebben? Hoe creëer je de schijn van objectiviteit? Hoe maak je gebruik van de onbetrouwbaarheid van ons geheugen? Hoe zet je cijfers naar je hand? Hoe maak je gebruik van ieders angst voor verlies?
Aan de hand van sociaalpsychologisch onderzoek laat Leo Pot zien dat je altijd je zin kunt krijgen, dankzij de weeffouten in het brein van de mensen om je heen. Aan jou de keuze om hier gebruik van te maken. Of niet....
Leo Pot schreef eerder de bestseller Hoe pak je een oen zijn poen, over de psychologie van overtuigen in marketing en sales. Lezers schreven:
'Kort en krachtig, een must-read!'
'Compact en interessant!'
'Leerzaam en leuk geschreven!'
'Heel vreselijk nuttig!'
'Een echte eye-opener!'
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Leo Pot
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan