Managementboek.nl gebruikt cookies.

Design Denken & Doen

Nederlandstalig | Paperback
(2)
Verkooppositie: #141
Onze prijs: € 39,50
Vandaag voor 21:00 uur besteld,
morgen in huis.

Samenvatting

Oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken, klantbehoeften en zorgbehoeften hebben een steeds kortere levensduur. De technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare en onvoorziene manier.

Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag zul je de wereld van morgen moeten ontwerpen. Denk als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te...Toon volledige samenvatting

Inhoudsopgave

HOE GEBRUIK JE DIT BOEK?

SCRIPTS
TEAM CHARTER CANVAS
5 BOLD STEPS VISION® CANVAS
COVERSTORY VISION® CANVAS
DESIGNCRITERIA CANVAS
STORYTELLING CANVAS
CUSTOMER JOURNEY CANVAS
WAARDEPROPOSITIE CANVAS
CONTEXT CANVAS®
BUSINESSMODEL CANVAS
CREATIEVE MATRIX
BUSINESSMODEL CANVAS IDEEVORMING
IDEEËNMUUR
INNOVATIEMATRIX CANVAS
SCHETSEN
PAPIEREN PROTOTYPES MAKEN
RISKANTSTE AANNAME CANVAS
EXPERIMENT CANVAS
ITERATIELOGBOEK CANVAS

LEGENDA TOOLPICTOGRAMMEN
AAN DE SLAG!

Specificaties

EAN:9789462762718
Taal:Nederlandstalig
Bindwijze:Paperback, 244 blz.
Uitgever:Management Impact
Druk:1e druk, 2018

Over Patrick van der Pijl

Patrick van der Pijl is CEO van Business Models Inc., een internationaal adviesbureau voor strategie en businessmodel innovatie. Business Models Inc. helpt organisaties met het ontwikkelen van een nieuwe strategie door het analyseren en innoveren van hun business model.

Hij is de producer van de bestseller 'Business Model Generation', die geschreven is door Alex Osterwalder. Patrick verzorgt workshops en trainingen over dit onderwerp voor o.a. Fujitsu (Japan), Mars (Thailand), KPN, Intel (Ierland), Schott AG (Duitsland), UnicreditBank (Oostenrijk) en FAGOR (Spanje). Eerder was Patrick partner bij innovatiebureau ULURU en consultant voor Andersen, Deloitte en PwC.