
Lees verder
Frank Wouters (°1963) kwam na zijn rechtenstudie terecht in een marketingfunctie bij Unilever.
Meer over Frank WoutersWanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen?
De marketingwetten van de bedrijfsnar gaan volledig tegen zijn intuïtie en de traditionele marketing in. Wat bezielt de nar om hem met deze ogenschijnlijke flauwekul lastig te vallen? Langzamerhand vallen echter ook voor Derk de puzzelstukjes op zijn plaats.
'De Bedrijfsnar' laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Met deze eigentijdse vormgeving in dit nieuwe medium wil auteur Frank Wouters zijn tegendraadse marketingaanpak nog toegankelijker maken voor een breed publiek van ondernemers, CEO's en marketeers.
Tekeningen: David Monroy – Jayvee Mariano
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken