Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media The end of Online shopping
The end of Online shopping
The end of Online shopping
Wijnand Jongen Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Meer over Wijnand Jongen
Lees het volledige artikel
Wijnand Jongen

The end of Online shopping

The future of retail in an always connected world

Paperback Engels 2017 9789492790002
Verkooppositie 9182
E-book | NL € 9,99 Paperback | EN € 24,99 E-book | EN € 16,99
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
24,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Retail is going through difficult times and is suffering the consequences of both the economic crisis and the digitization of society. But fundamentally, there is a bigger problem: stores cannot keep up with the changing behavior of customers who are connected 24/7, customers for whom there is no distinction between online and offline.

Retailers urgently need new business models if they want to stay relevant in a world dominated by marketplaces and sharing platforms. They need to transform into digital network organizations, but with human dimensions. The end of online shopping is the dawn of a new era, a new economy of always connected retail. This book provides an excellent overview of shopping trends and developments worldwide, offering an indispensable peek into the future of retail.

"This book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry." - Matthew Shay, President and CEO of the National Retail Federation

"Wijnand is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must-read!" - Brian McBride, CEO of Asos.com

"A great book for those who want an insight into the change that is happening in the e-commerce industry and the future ahead." - Yasui Yoshiki, Founder and CEO of Origami .com

"Wijand Jongen has distilled all the core topics of retail, from mobile shopping to artificial intelligence to the sharing economy to Amazon and Alibaba, into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world who is in the retail industry." - Sucharita Mulpuru, World-renowned retail industry analyst

Specificaties

ISBN13:9789492790002
Trefwoorden:retail, businessmodel, online strategie, digitalisering, personalisering
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:304
Uitgever:NUBIZ
Druk:1
Verschijningsdatum:25-9-2017
Hoofdrubriek:Internet en social media

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wijnand Jongen

Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ‘Het einde van online winkelen’ – dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar.

Andere boeken door Wijnand Jongen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Introduction 7

1. The onlification of society 11
2. Onlife retail in the smart economy 27
3. Consumers in the sharing economy 49
4. Sustainable shopping in the circular economy 67
5. Winner takes all in the glocal economy 89
6. Power to the onlife consumer 111
7. Orientation: the N=1 effect 129
8. Selection: new paradigm of choice 141
9. How to pay: no-click buying in the blockchain 157
10. Delivery: the last mile dilemma 177
11. Customer care: customer service becomes customer intimacy 199
12. New business models 213
13. Work and study in onlife retail 233
14. The rise of the network society 251

Thanks 263
Notes 267
Index 293

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Het einde van online winkelen
    Wijnand Jongen
    Het einde van online winkelen
    € 9,99
  • Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)
    Wijnand Jongen
    Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)
    € 9,99
  • Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
    Wijnand Jongen
    Het einde van online winkelen - Editie Vlaanderen
    € 24,99
  • The end of Online shopping
    Wijnand Jongen
    The end of Online shopping
    € 16,99
  • 25 jaar online winkelen in Nederland
    Wijnand Jongen
    25 jaar online winkelen in Nederland
    € 29,99
  • Ben ik in beeld?
    Gijs Weenink
    Ben ik in beeld?
    € 12,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The end of Online shopping

        The end of Online shopping
        Wijnand Jongen
        /