Lees verder
Raymond de Looze (1976) is bedrijfskundige en jurist, die zich na een internationale projecten carrière volledig richtte op zijn ware passie: de ontwikkeling van mensen. Maar dan anders. Geen theoretische modellen, geen pretenties, geen terminologie, geen quick fixes.
Meer over Raymond de LoozeHoe je de beste versie van jezelf wordt - En waarom je dat vooral niet moet willen
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 1e druk 9789461264886Samenvatting
De beste versie van jezelf worden, wie wil dat nou niet? Je wilt eruit halen wat erin zit. Elke dag beter. De sleutel vinden naar zo veel mogelijk geluk, succes en liefde. Toch?
Als je jezelf hierin herkent, dan gaat dit boek je nogal teleurstellen. Er is namelijk geen versie van jezelf, en al helemaal geen beste. Het is nog erger, want het streven naar jouw beste versie kan je behoorlijk in de weg zitten.
Het goede nieuws? Je kunt jezelf wel continu ontwikkelen en in beweging blijven. In dit boek lees je hoe je dat doet en wat het je oplevert. Zonder pasklare antwoorden of doe-wat-ik-zeg-lijstjes, maar met confronterende vragen die je een nieuw perspectief opleveren.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Raymond de Looze
Inhoudsopgave
DEEL 1
WAAROM JE NIET DE BESTE VERSIE VAN JEZELF WILT WORDEN
Intro
Statisch wereldbeeld
Beste versie in beweging
Diskwalificatie van het nu
DEEL 2
WAT HET STREVEN NAAR JOUW BESTE VERSIE OPLEVERT
Intro
Richting
Energie
Betekenis
DEEL 3
HOE JE BALANS VINDT
Intro
Naar je onderbuik
Wat levert het op, wat houdt je tegen?
Connectie met anderen
Tot slot
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan