Managementboek.nl gebruikt cookies.

Klantenservice - veelgestelde vragen

Contactinformatie

Bereikbaarheid klantenservice

De klantenservice is maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur bereikbaar op 010-4731397. U kunt ook mailen naar info@managementboek.nl.

Adresgegevens

Vestigingsadres:
Managementboek
Jan van Galenstraat 7
3115 JG Schiedam

Postadres:
Managementboek
Postbus 231
3100 AE Schiedam

Managementboek is een handelsnaam van MainPress B.V. en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Rotterdam onder nummer 24257110, BTW-nummer NL810715557B01.

Bestellen en levering

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Zoek het product en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Klik op ‘Verder winkelen’ als u meer producten wilt bestellen.
2. Als u klaar bent met bestellen, klikt u op ‘Nu afrekenen’ en als de bestelling klopt op ‘Bestelling afronden’.
3. Vul uw gegevens in of log in als u al een account heeft.
4. Selecteer de betaalwijze en klik op ‘Bestelling plaatsen’.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt kiezen uit 4 betaalwijzen:
1. Op rekening (Acceptgiro)
2. Eenmalige automatische incasso
3. iDeal
4. Cadeaubon van Managementboek.nl
De betaling voor uw e-book verloopt op Managementboek.nl via iDeal.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf € 20,- betaalt u geen verzendkosten bij Managementboek. De verzendkosten bij een bestelling onder € 20,- bedragen € 1,95 per bestelling.
Mensen met een betaald abonnement op Managementboek Magazine betalen geen verzendkosten.

Krijg ik een (credit)factuur?

U ontvangt de factuur bij uw pakketje. Als u een download besteld heeft, ontvangt u per post een factuur. De factuur bevat een BTW-vermelding en een acceptgiro.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ruim 95% van de fysieke bestellingen verstuurt Managementboek binnen 1 werkdag. Uw pakket wordt verzonden via PostNL. Als een boek onverwacht niet op voorraad of uitverkocht is, ontvangt u hierover een e-mail. Als een product tijdelijk niet leverbaar is, sturen wij een e-mail met de verwachte levertijd.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Kleine pakketten versturen wij als brievenbuspost. Als een bestelling niet door de brievenbus past, verzenden wij hem als pakket. Uw pakket wordt verzonden via PostNL.
Als u niet thuis bent wanneer de postbode uw pakket bezorgt, biedt hij het de volgende dag nogmaals aan. U vindt hierover een briefje in uw brievenbus. Wanneer u de volgende dag ook niet thuis bent, kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De postbode doet dan een briefje in uw brievenbus met het adres van dit postkantoor.

Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt volgen wat de status van uw pakket is via Uw account – Overzicht.
Indien uw bestelling via een pakket wordt verzonden dan kunt u de link ‘Traceer pakket’ volgen naar de website www.tracktrace.nl van PostNL.

Waar vind ik mijn downloads?

Als u een download bestelt, komt deze in ‘Uw account’ te staan waar u deze direct kunt downloaden.

Retourneren

Kan ik een product retourneren?

U heeft in elk geval het recht om een product te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Uitzonderingen op het recht op retour zijn:
- software en luisterboeken waarvan u verpakking heeft geopend;
- digitale producten (downloads) waarvan u de download gestart heeft;
- producten die door Managementboek voor zakelijke klanten besteld zijn en buiten het reguliere assortiment van Managementboek vallen.

Wat zijn de voorwaarden?

Redenen om een product retour te sturen:
- het is beschadigd;
- het is een misdruk.
- het is te laat geleverd;
- u heeft het niet besteld.
- u heeft het verkeerde besteld;
- het voldoet niet aan uw verwachting (het zogenaamde herroepingsrecht).

Wat is het retouradres?

Voor uw retourverzending gebruikt u het volgende adres:
Managementboek
Antwoordnummer 101
3100 VB Schiedam

Wilt u het volgende meesturen?
- een kopie van de factuur
- het product dat u retour stuurt
- de reden van uw retourzending (optioneel), dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

U hoeft het pakketje niet te frankeren.
Retourzendingen zijn voor eigen risico. Dit houdt in dat Managementboek niet aansprakelijk is voor het zoekraken of voor beschadiging van retour gestuurde artikelen.

Hoe worden mijn retouren afgehandeld?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen gaan wij over tot de verwerking. De retourafhandeling doen wij binnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen. Afhankelijk van de reden om een product retour te sturen, kan deze bestaan uit:
- een vervangend exemplaar toezenden;
- de factuur crediteren;
- het factuurbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) of de prijs van het product terugstorten. Dit zullen wij doen binnen een termijn van 14 dagen.